ریشه‌کن کردن بیگانگان از منطقه مهم‌ترین انتقام خون سردار سلیمانی است
کد خبر: 3878143
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

ریشه‌کن کردن بیگانگان از منطقه مهم‌ترین انتقام خون سردار سلیمانی است

رئیس جامعه المصطفی العالمیه گفت: امروز ملت ایران و منطقه بدنبال این هستند که بهای خون شهید سلیمانی و دیگر مجاهدان راه مقاومت را از دشمنان بگیرند که ریشه‌کن کردن حضور بیگانگان در منطقه مهم‌ترین انتقام خون شهید سلیمانی است و به زودی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه امروز، ۲۲ بهمن ماه در جمع راهپیمایان سنندجی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ منطقه و ایران محسوب می‌شود، اظهار کرد: در این راستا ملت ایران باید نگاهی امیدوارانه به آینده داشته باشند و در برابر دشمنان متحد و یکپارچه بایستند.
وی افزود: آمریکا و نوکران منقطه‌ای اش بدنبال براندازی نظام اسلامی بودند اما پس از ۴۱ سال اکنون این جوانان کشورمان هستند که با قدرت در برابر دشمنان ایستاده‌اند و اجازه عملی شدن توطئه‌های آنان را نخواهند داد.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه ملت ایران با افتخار چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند، بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی سال گدشته مدعی بودند اجازه نخواهند داد انقلاب جشن چهل سالگی خود را بگیرد ولی دیدیم آرزوی خام آنان تحقق نیافت و امروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را با حضور باشکوه مردم جشن گرفتیم.
وی به آثار و برکات شهادت سردار سلیمانی اشاره و عنوان کرد: دشمنان به تصور خام خود سعی داشتند تا با شهادت حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت در منطقه را نابود کنند اما ثمره خون پاک حاج قاسم سلیمانی اتحاد و همبستگی ملت‌های اسلامی بود.
حجت‌الاسلام علی عباسی اعلام کرد: به برکت خون شهید سلیمانی، ملت‌های منطقه با افتخار و اتحاد در برابر آمریکا ایستاده‌اند که نمونه آن تصویب قانون توسط مجلس عراق برای اخراج نیروهای آمریکایی از این کشور است.
وی بیان کرد: امروز ملت ایران و منطقه بدنبال این هستند که بهای خون شهید سلیمانی و دیگر مجاهدان راه مقاومت را از دشمنان بگیرند که ریشه‌کن کردن حضور بیگانگان در منطقه مهم‌ترین انتقام خون شهید سلیمانی است که بزودی اتفاق خواهد افتاد.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: آمریکا از آن طرف جهان به منطقه آمده و و خود را ناجی مردم منطقه می‌داند در حالیکه با ایادی منطقه از جمله رژیم صهیونیستی و برخی حکام مرتجع به دنبال ایجاد فتنه در منطقه و دستیابی به اهداف خود در کشورهای اسلامی است.
حجت‌الاسلام عباسی تأکید کرد: تلاش دشمن و رسانه‌های آنان القای ناامیدی و یاس در نسل آینده کشورمان است تا به جوانان ایران اسلامی و جهان اسلام القا کنند بدون وجود آنها نمی‌توانند زندگی کنند که هیچگاه در این توطئه خود موفق نشده و در آینده نیز نخواهند شد.
وی با بیان اینکه این اقتدار انقلاب نشان دهنده کذب بودن ادعای دشمنان است، افزود: هیچ قدرتی پیش از این جرأت حمله به پایگاه‌هایی آمریکا را نداشته اما نیروهای مسلح کشورمان با قدرت به آنان حمله کردند و ابهت پوشالی استکبار را در جهان شکستند.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه به اهمیت شرکت در انتخابات پیشرو اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی نشان و نماد مردم سالاری در منطقه و جهان است و باید با شرکت گسترده در انتخابات پیش رو توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
وی تأکید کرد: به طور قطع ملت ایران با اتحاد و انسجام برای داشتن آینده‌ای بهتر و کشوری توسعه‌یافته‌تر همه در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کرده و برای تداوم انقلاب اسلامی مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنند.
انتهای پیام
captcha