محفل انس با قرآن در خانه قرآن و عترت امام جواد(ع) برگزار شد
کد خبر: 3878360
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

محفل انس با قرآن در خانه قرآن و عترت امام جواد(ع) برگزار شد

محفل انس با قرآن عصر روز گذشته، 22 بهمن‌ماه، در خانه قرآن و عترت امام جواد(ع) قم برگزار شد.

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن کریم، عصر روز گذشته، 22 بهمن‌ماه، همزمان با جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خانه قرآن و عترت امام جواد(ع) قم برگزار شد.

این مراسم با تلاوت قاریان مؤسسه چون امیر میرزایی، محسن آذری، علی یوسفی، امیرحسن فضلعلی، محمدرضا بیگدلو و ارائه محفوظات حافظان جزء سی‌ام قرآن چون محمدابراهیم حقانی، مهدی جوادی و سیدمحمد حسینی همراه بود و در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین جواد عظیمی، رئیس امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، به سخنرانی پرداخت.

تأکید درباره عمل به قرآن، تأثیر آموزه‌های قرآن در زندگی، قدردانی از افرادی که قرآن را به ما آموخته‌اند، توسعه فرهنگ قرآنی در خانه و میان خانواده، ارائه نکاتی از دستاوردهای چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی و نقش عظیم شهدا در تداوم راه انقلاب اسلامی از جمله نکاتی بود که حجت‌الاسلام عظیمی به آن اشاره کرد.

حسن ختام این مراسم تجلیل و اهدای هدیه به هشت نفر از قرآن‌آموزان دوره صوت و لحن و تجوید و حفظ قرآن بود.

یادآور می‌شود، خانه قرآن امام جواد(ع) در بخش بانوان با مدیریت زهرا جعفری، حافظ کل قرآن، اداره می‌شود که دارای دوره‌های پیش از دبستان در گروه سنی سه تا شش سال است. همچنین این خانه قرآن در قم، خیابان جمهوری، نرسیده به میدان امام حسین(ع) و ۱۶ متری امام خمینی(ره)، بین کوچه ۲۷ و ۲۹، پلاک ۹۸ دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02538814547 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha