بهره‌برداری از فاز دوم مؤسسه مهد قرآن کریم شهرستان برخوار
کد خبر: 3878378
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

بهره‌برداری از فاز دوم مؤسسه مهد قرآن کریم شهرستان برخوار

همزمان با ایام‌الله دهه فجر، فاز دوم مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام دهه فجر، فاز دوم ساختمان مؤسسه مهدقرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار، در قالب 12 کلاس آموزش قرآن کریم، سالن اجتماعات، آشپزخانه در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمودآبادی، امام جمعه شهرستان؛ فرمانده انتظامی؛ فرمانده سپاه پاسداران شهرستان و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

این مؤسسه قرآنی در مساحت 2 هزار متر مربع واقع شده است که 500 متر آن در طبقه دوم با کمک خیران قرآنی شهرستان مورد بهره‌برداری رسید. امکانات فاز نخست در طبقه اول شامل 10 کلاس آموزشی، کتابخانه، نمازخانه، دفتر مدیریت و دفاتر اداری است که به قرآن‌آموزان خدمات ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از برنامه‌های این مرکز در دهه فجر، همایش «پیاده‌روی خانوادگی» با محتوای پیروان ولایت، عاشقان شهادت بود که همراه با اهدای 110 جایزه، برپایی غرفه متنوع و مسابقات برگزار شد.

در این همایش مجتمع آموزشی مهاد، شهرداری دولت‌آباد، اداره ورزش و جوانان شهرستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر شهرستان حضور داشتند. این همایش از میدان انقلاب دولت‌آباد آغاز و به طرف پارک معلم صورت گرفت.

اجرای گروه سرود مدرسه مهاد در آیین تجلیل از مادران شهداء در آستان مقدس امامزاده محمود و گلزار شهدای دولت‌آباد و همچنین برپایی محافل انس با قرآن کریم از دیگر ویژه برنامه‌های این مؤسسه بود که در ایام دهه فجر انجام شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه مهدقرآن و ولایت شهرستان برخوار در استان اصفهان، دولت‌آباد، خیابان شهید داوری، فلکه نماز، خیابان حجاب واقع شده است.

انتهای پیام
captcha