جامعه پزشکی و پرستاری خط مقدم عرصه سلامت هستند
کد خبر: 3882819
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

جامعه پزشکی و پرستاری خط مقدم عرصه سلامت هستند

امام جمعه شاهرود در پیامی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود جامعه پزشکی و کادر پرستاری آن دانشگاه را خط مقدم عرصه سلامت برشمرد.

جامعه پزشکی و کادر پرستاری خط مقدم عرصه سلامت هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه این شهر امروز، 13 اسفندماه در پیامی به دکتر چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های شهرستان شاهرود به‌واسطه مقابله با کرونا تقدیر کرد.

در این پیام آمده است؛ قال الرضا (علیه السلام): مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ؛ هر کس سپاس خدمتگزاران را نگوید سپاس خدای بزرگ را بجا نیاورده است.

چندی است که وسعت تلاش‌های شما و همکاران محترمتان را در آوردگاهی سخت برای راندن مهمانی ناخوانده و نامبارک به نظاره نشسته‌ایم، چه زیبا درخشیدید در این میدان، تن‌هایتان محفوظ از گزند و دستانتان پر توان باد.

بی‌شک تلاش جامعه پزشکی و کادر پرستاری آن دانشگاه که خط مقدم عرصه سلامت هستند بر کسی پوشیده نیست و اقدامات جهادی شما به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «هم ارزش جامعه پزشکی و پرستاری را در جامعه بالا می‌برد و هم خدای متعال قطعاً به شما اجر خواهد داد».

این‌جانب بدین وسیله از کوشش‌های بی‌دریغ جنابعالی و همکارانتان در زمینه پیشگیری، کنترل و درمان ویروس (کرونا) در شهرستان با صفای شاهرود قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم. امید است با توکل به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) سلامت و پیروز باشید.

انتهای پیام
captcha