ضرورت ورود شبکه قرآن به آموزش مجازی دانش‌آموزان
کد خبر: 3883130
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

ضرورت ورود شبکه قرآن به آموزش مجازی دانش‌آموزان

مدیر مهد قرآن اراک گفت: اصحاب رسانه و اساتید قرآن درخواست ورود شبکه قرآن به آموزش دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی را مطالبه کنند تا محصلان پس از اتمام تعطیلات و بازگشتن به مدارس از این دروس عقب نباشند.

مجتبی سعیدی، مدیر مهد قرآن و عترت رهروان ولایت اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از شیوع بیماری کرونا در کشور ابراز تأسف و مردم را به آرامش و دور بودن از هر نوع استرس دعوت کرد و گفت: قرآن شفاست و پناه بردن مردم به آیات الهی آنان را به سمت آرامش قلبی، روحی و روانی هدایت می‌کند، بیماران هم باید توسل به خدا و ائمه اطهار(ع) می‌توانند این دوره را سپری کرده و با سلامتی کامل به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

مدیر مهد قرآن اراک در بخش دیگر از سخنان خود به آموزش دروس مدرسه‌ای در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق شبکه آموزش نیز با توجه به شرایط ایجاد شده و تعطیلی مدارس هم اشاره کرد و افزود: انجام این اقدام بسیار پسندیده است و دانش‌آموزان نباید در زمان تعطیلی مدارس از درس خود باز مانند.

وی ادامه داد: قسمتی از دروس تحصیلی دانش‌آموزان مبانی دینی، اعتقادی، قرآنی و عربی است که تاکنون شبکه آموزش نسبت به این مهم اقدامی صورت نداده است و لازم است دانش‌آموزان در این مدت تعطیلی از این دروس نیز عقب نمانند.

سعیدی اضافه کرد: در روزهای آینده امکان ورود شبکه آموزش به دروس دینی، قرآن و عربی وجود دارد، با توجه به حضور اساتید به نام و رسالت شبکه قرآن، این مجموعه بهترست در این دروس قبل از آنکه شبکه آموزش وارد شود و انجام این اقدام با نقایصی همراه باشد زودتر وارد عمل شود.

وی گفت: اصحاب رسانه و اساتید قرآن که در رشته‌های مختلف دینی، قرآن و عربی فعالیت دارند درخواست ورود شبکه قرآن به آموزش دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی را مطالبه کنند تا محصلان پس از اتمام تعطیلات و بازگشتن به مدارس از این دروس عقب نباشند.

انتهای پیام
captcha