توزیع 2 هزار بسته غذایی در میان نیازمندان ملایر
کد خبر: 3883368
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
در قالب طرح «دست‌های مهربانی»

توزیع 2 هزار بسته غذایی در میان نیازمندان ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: امسال 2 هزار بسته سبد غذایی به ارزش 4 میلیارد ریال در قالب طرح «دست‌های مهربانی» در ملایر توزیع می‌شود.

توزیع 2 هزار بسته غذایی در میان نیازمندان ملایرپژمان جعفری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت و گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: امسال 2 هزار بسته سبد کالای حمایتی در قالب طرح «دست‌های مهربانی» در ملایر توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: در این طرح به ایتام، فقرا و نیازمندان و خانواده‌های بی سرپرست بسته‌هایی غذایی شامل مایحتاج روزانه اهدا می‌شود.

جعفری با بیان اینکه این سبد غذایی در حال توزیع است اضافه کرد: این اقلام در آستانه سال جدید در بین خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش نهادهای حمایتی در شهرستان‌ ملایر، توزیع خواهد شد.

جعفری ارزش این اقلام را 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح دست گیری و حمایت از نیازمندان و کم کردن فشار شرایط بد اقتصادی که همراه با تحریم‌های ظالمانه دشمن بیشتر شده، است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر یادآور شد: هر بسته غذایی شامل، برنج، گوشت مرغ، ماکارانی، رب گوجه فرنگی، تن ماهی، قند، شکر و چای است.

انتهای پیام
captcha