آغاز آموزش و درمان بیماران مشکوک به کرونا در منزل با همکاری سپاه حضرت عباس(ع)
کد خبر: 3884529
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

آغاز آموزش و درمان بیماران مشکوک به کرونا در منزل با همکاری سپاه حضرت عباس(ع)

استاندار اردبیل گفت: در راستای پیشگیری و کاهش ویروس کرونا، به زودی کار آموزش و درمان بیماران مشکوک به کرونا آغاز می‌شود تا هر نوع احتمالی از این بیماری را شناسایی کرده و از شیوع آن جلوگیری شود.

آغاز آموزش و درمان بیماران مشکوک به کرونا در منزل با همکاری سپاه حضرت عباس(ع)به گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل، ۲۰ اسفندماه در دیدار با فرمانده، معاونین و مدیران سپاه حضرت عباس(ع) بیان کرد: در راستای پیشگیری و کاهش ویروس کرونا، به زودی کار آموزش و درمان بیماران مشکوک به کرونا با همکاری سپاه حضرت عباس(ع) و جامعه پزشکی و پرستاری استان آغاز می‌شود تا هر نوع احتمالی از این بیماری را شناسایی کرده و از شیوع آن جلوگیری شود.

وی افزود: همکاری‌های مشترک برای ارایه خدمات به مردم در حوزه‌های مختلف به خصوص مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی امر مهم در خانه ماندن مردم در ایام عید از دیگر برنامه‌هایی است که می‌بایست سریع شروع شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی در خصوص پیشگیری از کرونا بسیار اهمیت دارد که همه مسئولان مربوط و تشکل‌های مردم نهاد باید ورود جدی در این خصوص داشته باشند.

بهنام جو به برخی مشکلات در خصوص تامین مواد ضدعفونی کننده و ماسک اشاره کرد و گفت: با راه اندازی خط تولید‌های متعدد در استان تا حدودی این مشکل حل شده و یکی دو روز آینده محموله‌هایی از از خارج استان وارد می‌شود که در این زمینه به حد اشباع خواهد رسید.

استاندار حضور بسیج و سپاه را در شرایط بحرانی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: هر جا و هر زمانی که خلاء بوده سپاه ورود کرده و ظرفیت‌ها را کامل کرده است.

انتهای پیام
captcha