اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در استان مرکزی
کد خبر: 3885141
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در استان مرکزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو ۱۸۵۰ بسته حمایتی در قالب طرح «دست‌های مهربانی» بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: یکهزار و ۸۵۰ بسته حمایتی در قالب طرح«دست‌های مهربانی» همزمان با فرا رسیدن سال جدید بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع می‌شود.

وی با بیان این که بسته‌های حمایتی شامل ۱۸ قلم کالای اساسی است که بین نیازمندان توزیع می‌شود، اظهار کرد: اوقاف همواره با در اختیار داشتن موقوفه‌هایی با نیت مشخص سعی در رفع گرفتاری مردم دارد و امسال نیز به واسطه به وجود آمدن شرایط ویژه خدمات با رعایت حداکثری بهداشت صورت می‌گیرد.

حجت‌الاسلام واحدی تصریح کرد: مجموع اعتبار این بسته‌های حمایتی ۴۲۰ میلیون تومان است که از محل موقوفات مربوطه همچون حاج‌آقا محسن اراکی(اراک و شازند)، فراهانچی(اراک)، میرزا هادی مستوفی طرخورانی(تفرش)، زبیده خاتون و وزیری(ساوه) و آقانجفی (خمین) تأمین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: خانواده‌های نیازمند با همکاری نهادهای حمایتی همچون اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی استان و مراکز افق آستان مقدس امامزادگان شناسایی شده‌اند. این بسته‌های حمایتی تا لحظه تحویل سال بین نیازمندان توزیع می‌شوند.

انتهای پیام
captcha