جمع‌آوری 1 میلیارد و 800 میلیون ریال جهت مقابله با کرونا در شاهرود
کد خبر: 3887014
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

جمع‌آوری 1 میلیارد و 800 میلیون ریال جهت مقابله با کرونا در شاهرود

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال کمک‌های مردمی جهت مقابله با کرونا ویروس جمع‌آوری شده گفت: این مبالغ به جهت تأمین اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی‌کننده و کمک به تأمین بخشی از کمبودهای مقابله با این ویروس منحوس هزینه می‌شود.

جمع‌آوری 1 میلیارد و 800 میلیون ریال جهت مقابله با کرونا در شاهرود

حجت‌الاسلام امینی،امام جمعه شاهرود در گفت و گو با ایکنا از سمنان، با اعلام اینکه تا کنون بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال از کمک‌های مردمی خیرین شاهرودی جمع‌آوری شده  اظهار کرد: این مبالغ به جهت تأمین اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی‌کننده و کمک به تأمین بخشی از کمبودهای مقابله با این ویروس منحوس هزینه می‌شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ادامه داد: کمیته‌های فرهنگی، آموزشی، روابط عمومی، فضای مجازی، جذب کمک‌های خيران از جمله‌ بخش‌های مختلفی است که تماما زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی شهرستان و با هدف کمک به شبکه‌ بهداشت و درمان شهرستان مشغول فعالیت و پیشبرد امور هستند.
وی افزود:از مالکان و موجران هم درخواست می‌کنیم با درک این شرایط ویژه نسبت به مساعدت در قبال مستأجران خود در زمینه‌ی اجاره‌بها و بدهی‌های آنان تخفیف‌ها یا بخشش‌هایی در دو ماه اسفند و فروردین قائل شوند و قطعا این کار خیر، حسنه‌ای برای آنان محسوب می‌شود.
امام جمعه شاهرود از مردم خواست تا ضمن پیوستن به پویش در خانه بمانیم، از حضور در اجتماعات خودداری نمایند و خودقرنطینگی را بهترین راه برای مقابله و مهار این ویروس قلمداد نمایند.
یادآور می‌شود شماره‌ی کارت ۶٠٣٧٩٩٨١٢۵۵٩٩٧٨۶ ستاد مردمی مقابله با کرونا در شهرستان آماده‌ی دریافت کمک‌های مردمی و خيرانی است که می‌توانند با هر میزان از بضاعت خود در تهیه‌ی مواد شوینده و ضد عفونی‌کننده و همچنین تهیه‌ی ماسک و کمبودهای خدمت‌رسانی به مردم سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha