کشف ۱۷هزار مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده قاچاق در مازندران
کد خبر: 3889354
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

کشف ۱۷هزار مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: ماموران انتظامی با همکاری نماینده اداره بهداشت در بازرسی از یک کارگاه موفق شدند، بیش از ۵ هزار مواد ضدعفونی‌کننده را به همراه ۱۲ هزار بطری مواد شوینده کشف کنند.

کشف ۱۷۰۰۰ مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی مازندران امروز 17 فروردین ماه در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای مقابله با محتکران و خرید و فروش غیر‌مجاز مواد ضدعفونی‌کننده و بهداشتی در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی موفق شدند، یکی از عوامل خرید و فروش مواد ضدعفونی‌کننده در فضای مجازی شهرستان نکا را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضائی و عزیمت به آن شهرستان موفق شدند، کارگاه تولید غیرمجاز مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت در بازرسی از این کارگاه موفق شدند، بیش از ۵ هزار مواد ضدعفونی‌کننده را به همراه ۱۲ هزار بطری مواد شوینده کشف کنند.

 میرفیضی با اشاره به شناسایی عامل خرید و فروش مواد ضدعفونی‌کننده در فضای مجازی در قائم‌شهر افزود: در همین راستا ماموران پلیس فتای این فرماندهی با شناسایی متهم که در سایت شیپور اقدام به درج آگهی کرده بود، موفق شدند، کارگاه تولید غیرمجاز مواد ضد عفونی کننده و شوینده را در یکی از روستا‌های حومه این شهرستان کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اضافه کرد: ماموران با همکاری نماینده اداره بهداشت در بازرسی از این کارگاه تولیدی موفق شدند، بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و شوینده غیرمجاز را کشف کنند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این مقدار مواد مکشوفه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده که با هماهنگی به عمل آمده تحویل نماینده اداره بهداشت و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه، پلیس همواره در کنار دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها همکاری تنگاتنگی با وزارت بهداشت و درمان در راستای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا دارد به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح معابر عمومی و اجرای ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در ورودی استان و شهرستان‌ها تا مهار و کنترل کامل این بیماری خبر داد.

انتهای پیام
captcha