یاری‌رسانی به اقشار كم‌برخوردار شیراز تا پایان همه‌گیری كرونا ادامه دارد
کد خبر: 3892418
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰

یاری‌رسانی به اقشار كم‌برخوردار شیراز تا پایان همه‌گیری كرونا ادامه دارد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینكه خدمات ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا با اهدای غذا، بسته‌های بهداشتی، ماسک و ضدعفونی خودروها به شهروندان ادامه دارد، گفت: برنامه‌های یاری‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار تا پایان همه‌گیری کرونا ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی جعفری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، ۳۰ فروردین در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه برنامه‌های یاری‌رسانی به اقشار کم برخوردار توسط شهرداری شیراز تا پایان همه‌گیری کرونا ادامه خواهد یافت، گفت: در روزهای آینده اقدامات دیگر ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا عملیاتی و تشریح خواهد شد و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی راهبرد فعالیت‌های ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا را بر مبنای مدیریت مشارکتی و اجتماع‌مداری عنوان کرد و گفت: این سازمان با تغییر برنامه‌ها و وظایف معمول خود از بدو شیوع بیماری تاکنون در حوزه مبارزه با کرونا فعالیت‌های بسیاری از جمله تولید و توزیع ماسک، ساخت برنامه‌های آموزشی مجازی در حوزه اجتماعی و روان‌شناسی و توزیع بسته‌های حاوی اقلام بهداشتی و خوراکی بین اقشار کم‌برخوردار شهر شیراز را به انجام رسانده است.

جعفری افزود: رسالت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز همراهی مردم و دعوت از آنان برای ادامه پویش در خانه بمانیم است؛ همچنین حمایت از اقشار آسیب‌پذیری که در این بحران جهانی بیش از هر زمان دیگر به کمک و یاری نهادهای مختلف اجتماعی نیاز دارند، نیز از وظایف این سازمان است.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز ادامه داد: در همین راستا و در ادامه فعالیت‌های این ستاد برنامه توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی و نیز برنامه ضدعفونی خودروها صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: پیش از این نیز با به کارگیری نیروهای جهادی، بسیج ناحیه دانشجویی فارس، سپاه پاسداران و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سازمان فنی و حرفه‌ای فارس در سه مرکز فرهنگ‌سرای قرآن و عترت، سالن حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز ورزشگاه شهید شیرعلی سلطانی امکان تولید مجموعا روزانه ۲۵هزار ماسک فراهم شده است؛ همچنین آمادگی ایجاد مرکز چهارم نیز وجود دارد که بسته به نیازها در این حوزه، در آینده درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام
captcha