ورود بسیجیان منطقه شمال غرب شیراز به جهاد اهدای خون
کد خبر: 3892749
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷

ورود بسیجیان منطقه شمال غرب شیراز به جهاد اهدای خون

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با اشاره به كمبود شدید فراورده‌های خونی در استان فارس، از ورود بسیجیان این ناحیه به جهاد اهدای خون خبر داد و گفت: مردم منطقه شمال غرب شیراز در سه مرحله بیش از 40 هزار سی سی خون اهدا کرده‌اند.

به گزارش ایكنا از فارس، عباس بنائی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 31 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به كمبود شدید فراورده‌های خونی در استان فارس، از ورود بسیجیان این ناحیه به جهاد اهدای خون خبر داد و گفت: در راستای درخواست سازمان انتقال خون برای اهدای خون، با هماهنگی‌های انجام شده در سه مرحله بیش از 40 هزار سی سی خون از سوی عموم مردم در شمال غرب شیراز اهدا شد.

وی افزود: این برنامه با هماهنگی‌های انجام شده توسط بسیجیان و سازمان انتقال خون با اتوبوس سیار در شهر صدرا و فلکه اول و دوم شهرک گلستان شیراز برگزار شد و با توجه به زمان مشخص شده و اطلاع عمومی از قبل در بین عموم مردم، بسیجیان و پاسداران نسبت به اهدای خون اقدام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: خون‌های اهدا شده تحت نظر علوم پزشکی استان فارس برای استفاده در بیمارستان‌های استان و کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بنایی یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده با تیم انتقال خون شیراز محیط اتوبوس سیار در برابر بیماری کاملا بهداشتی و عملیات ضدعفونی به‌صورت تمام وقت انجام می‌شود و مردم بدون هیچ نگرانی می‌توانند در ادامه این برنامه که اطلاع‌رسانی خواهد شد برای اهدای خون خود هیچ دغدغه نداشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز ادامه داد: بسیج در هر عرصه‌ای که کشور احتیاج به کمکی داشته باشد با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود و هر کجا که نیاز باشد از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha