آغاز ثبت نام مدارس تخصصی حفظ قرآن
کد خبر: 3892861
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

آغاز ثبت نام مدارس تخصصی حفظ قرآن

ثبت نام مدارس تخصصی حفظ قرآن وابسته به مهدقرآن کریم و ولایت استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان با همکاری اداره آموزش و پرورش استان، حفظ کل قرآن را در یک، دو و سه سال همراه با تحصیل ویژه دانش‌آموزان مدارس تخصصی حفظ قرآن کریم (مهاد) برگزار می‌کند.

مدارس قرآنی با اجرای طرح گام نخست ویژه آموزش فوق برنامه قرآن در مقطع ابتدایی با موضوع آموزشی روخوانی، روان‌خوانی، ترتیل‌خوانی و حفظ موضوعی قرآن کریم مشغول فعالیت است.

در مدارس حفظ تخصصی قرآن کریم، دانش‌آموزان از ساعات اولیه صبح تا ظهر مشغول آموزش دروس تحصیلی بوده و در کنار این آموزش‌ها به بحث فراگیری قرآن نیز می‌پردازند و پس از گذشت یک، دو و سه سال بر اساس استعدادهای آن، موفق به حفظ کل قرآن می‌شوند.

ثبت نام این دوره از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز و تا اواسط خردادماه ادامه دارد. شروع کلاس‌های آموزش قرآن مدارس تخصصی حفظ قرآن کریم(مهاد) در فصل تابستان(دهم تیرماه) است.
محمدرضا اکبریان، مدیر مدرسه واحد پسران گفت: این طرح به این سبک و سیاق برای دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع تحصیلی پنجم تا نهم از سال 95 تاکنون در حال اجرا است. در نخستین سال آغاز طرح آموزش حفظ تخصصی قرآن در مدارس مهاد، تعداد 20 نفر و سپس 70 و همین طور با گذشت چهار سال از اجرای این طرح، هم اکنون با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان و خانواده‌ها همراه بوده است

علاقه‌مندان می‌توانند برای نام نویسی در مدارس حفظ تخصصی قرآن کریم (مهاد)، پسران با شماره 09130605069 نشانی اصفهان، چهارراه تختی، ابتدای عبدالرزاق، کوچه شیخ الاسلام و دختران با شماره 09130806809 تماس بگیرند و یا به نشانی خیابان عسکریه، فرسان شمالی، نبش کوچه 39 مراجعه و یا از طریق پیام‌رسان سروش به نشانی madrese_hefz@ اقدام به ثبت نام کنند.

راه دیگر ارتباطی برای ثبت نام برای علاقه‌مندان مراجعه به سایت yun.ir/cav0s3 است.

انتهای پیام
captcha