برپایی محافل مجازی انس با قرآن در خراسان شمالی
کد خبر: 3893159
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

برپایی محافل مجازی انس با قرآن در خراسان شمالی

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از برپایی محافل مجازی انس با قرآن در استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبرداد.

برپایی محافل مجازی انس با قرآن در خراسان شمالیحجت‌الاسلام محمد صالحی‌نیا، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، اظهار کرد: همزمان با آغازماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن درامامزاده‌های شاخص استان همانند حمزه رضای شیروان و سیدعباس(ع) بجنورد و سیدجعفر اسفراین  برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای برپایی این محافل از ظرفیت قاریان برجسته استانی استفاده می‌شود و این در حالی است که این برنامه به صورت زنده پخش خواهد شد.

صالحی‌نیا یادآورشد: برگزاری جلسات تفسیر قرآن نیز با استفاده از ظرفیت اساتید به نام استانی نیز در ایام ماه مبارک رمضان به صورت مجازی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم پیرو تفاهم نامه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف کشور و وزارت بهداشت و درمان در راستای تقویت روحیه معنوی کادر درمان که در این ایام در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند محافل انس با قرآن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بیمارستان‌های بیماران کرونایی برگزار شود.

انتهای پیام
captcha