انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه قرآنی اصفهان و اداره کل امور مالیاتی استان
کد خبر: 3893366
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اتحادیه قرآنی اصفهان و اداره کل امور مالیاتی استان

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان، در راستای بررسی مشکلات مالیاتی مؤسسات و مراکز قرآنی و ارائه راهکار، تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل امور مالیاتی استان منعقد کرد.

به گزارش ایکنا؛ به منظور آشنایی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی با قوانین جاری مالیاتی و تسهیلات در نظر گرفته شده در قانون، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره امور مالیاتی استان اصفهان و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان منعقد شد.

این تفاهم‌نامه فی‌مابین بهروز مهدلو، مدیر کل اداره مالیاتی استان اصفهان و حسین خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی این استان صورت گرفت.

در بخشی از این تفاهم‌نامه آمده است؛ در صورت درخواست اتحادیه و به حد نصاب رسیدن مؤسسات برای تشکیل کلاس آموزشی در اصفهان و شهرستان‌ها و همچنین اعزام کارشناس و ناظر از سوی اداره کل امور مالیاتی به اتحادیه، حداقل هر ماه یک روز، برای آموزش قوانین و رفع ابهامات موجود اقدام می‌شود.

بنابر این هر یک از مؤسسات قرآنی که قصد استفاده از تسهیلات این تفاهم‌نامه را دارند، معرفی‌نامه را از اتحادیه اخذ کند. اتحادیه وظیفه دارد، همه اقدامات لازم از جمله اطلاع‌رسانی درباره مفاد تفاهم‌نامه را به اعضاء داشته باشد.

همچنین درباره تعیین ناظر برای مؤسسات قرآنی تحت پوشش اتحادیه، اتحادیه در ابتدای هر سال اطلاع‌رسانی لازم را به اعضا کرده و اعضا درخواست خود را برای تعیین عضو ناظر به صورت مستقل و مطابق مقررات قانون مالیات‌های مستقیم به ادارات امور مالیاتی مربوطه ارائه و پیگیری‌های لازم را معمول کنند.

انتهای پیام
captcha