کمک مؤمنانه؛ شاخصه جامعه علوی است
کد خبر: 3893801
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

کمک مؤمنانه؛ شاخصه جامعه علوی است

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم شورای اسلامی بااشاره به اینکه کمک مؤمنانه شاخصه جامعه علوی است، اظهار کرد: همه ما در برابر یکدیگر مکلف به حمایت هستیم و نمی‌توانیم با بی‌تفاوتی از کنار یکدیگر عبور کنیم.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محمد حسن آصفری، منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس یازدهم شورای اسلامی امروز، پنجم اردیبهشت در حاشیه اجرای طرح رزمایش مؤمنانه در خصوص ضرورت اجرای طرح مواسات به خبرنگار ایکنا گفت: اجرای این طرح در شرایط کنونی اقدامی حائز اهمیت است و مقام معظم رهبری با صدور این فرمان همه دستگاه‌ها را موظف به اجرا فرمودند.  

وی از ایجاد تورم و گرانی در کشور و تحت فشار بودن اقشار کم درآمد و محروم ابراز تأسف کرد و ضرورت توجه به این قشر از جامعه را از سوی دستگاه‌ها و مردم مورد توجه قرار داد و افزود: این طرح ویژه افرادی است که با نظر مرکز پژوهش های مجلس و اعلام دولت افرادی که کمتر از 3میلیون درآمد دارند زیر خط فقر هستند و نمی‌توانند امرار معاش و کسب درآمد داشته باشند.

آصفری بابیان اینکه از روستاییان و ساکنان در مناطق حاشیه‌نشین، کارگران فصلی نباید غفلت کرد، اظهار کرد: امروز برخی از هموطنان ما از طریق دریافت یارانه زندگی خود را اداره می‌کنند و اگر این مبلغ قطع شود شاید درآمدی نداشته باشند؛ لذا توجه عموم مردم را می‌طلبد که به کمک همه اقشار آسیب‌دیده بشتابند.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی برضرورت همدلی و همراهی بین مردم با مردم و مردم با مسئولان و بالعکس تأکید کرد و افزود: رزمایش مؤمنانه در شرایط کنونی از اهمیت بسباری برخوردارست، شیوع بیماری کرونا و مورد آسیب قرار گرفتن بخش زیادی از مردم انجام این اقدامات نوع دوستانه جهت ایجاد همدلی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

آصفری اضافه کرد: با بروز شیوع کرونا بسیاری از کارگران شرکت‌ها، کارخانجات و روزمزد بیکارو صنوف به تعطیلی کشانده شد و این مهم به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان از اهمیت ویژه‌ای برخوردارست؛ ازاین رو پس از شیوع کرونا ستادهای انتخاباتی فعال، نیازمندان شناسایی و خیرین وارد میدان شدند.

وی ادامه  داد: با همکاری خیرین و مردم 40هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و 40هزار ماسک تهیه و در روستاها و شهرها توزیع شد، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در مرحله اول 2هزار بسته مواد غذایی هر بسته به ارزش 220هزار تومان در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

آصفری بااشاره به اینکه کمک مؤمنانه شاخصه جامعه علوی است، اظهار کرد: همه ما در برابر یکدیگر مکلف به حمایت هستیم و نمی‌توانیم با بی‌تفاوتی از کنار یکدیگر عبور کنیم. امروز مسئولیت ما برای اجرای طرح یاد شده بسیار خطیر است؛ چراکه در دل فرمایشات رهبری نکاتی نهفته است که عمل به آنان حرکت را به سمت موفقیت و رفع مشکلات هدایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha