۱۵ میلیارد تومان؛ خسارت وارد شده به حوزه فرهنگ از ویروس کرونا
کد خبر: 3894243
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

۱۵ میلیارد تومان؛ خسارت وارد شده به حوزه فرهنگ از ویروس کرونا

در مجموع خسارت وارد شده به حوزه فرهنگ و هنر از ویروس کرونا ۱۵ میلیارد تومان است که این خسارت می‌تواند به چرخه اقتصاد فرهنگ و هنر زیان‌های فراوانی ایجاد کند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه تمامی اقشار و ابعاد جامعه متأثر از ویروس کرونا است و حوزه فرهنگ و هنر نیز به دلیل شرایط خاصی که دارد، بیشتر متضرر می‌شود، گفت: یکی از نگرانی‌های اصلی ما در دوران پسا کرونا اقتصاد فرهنگ و هنر است؛ چرا که آسیب‌های اقتصادی در این حوزه زودتر خود را نشان می‌دهد؛ لذا مراتب را برای مساعدت به استانداری و وزارت ارشاد منتقل کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در مجموع خسارت وارد شده به حوزه فرهنگ و هنر ۱۵ میلیارد تومان است که این خسارت می‌تواند در چرخه اقتصاد فرهنگ و هنر زیان‌های فراوانی ایجاد کند.

مدیرکل ارشاد کرمان بیان کرد: بارها از مدیران بخش‌های مختلف این اداره‌کل درخواست کرده‌ام که گروه‌های مختلفی را با حضور مسئولان مربوطه تشکیل داده و به بررسی مسئله اقتصاد فرهنگ و هنر بپردازند و پیشنهادات و راهکارهای خود را در این زمینه مطرح کنند.

علیزاده اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود قطعاً سیاست کلی و اولویت ما در سال جاری همین موضوع ارائه برنامه‌ها و راهکارهای مختلف توسط مسئولان و خانواده فرهنگ و هنر برای احیای اقتصاد فرهنگ و هنر است که با کار کارشناسی ان‌شاءالله بر این مسئله غلبه کنیم.

انتهای پیام
captcha