بسیجیان منطقه شرق شیراز 18 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع كردند
کد خبر: 3894769
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

بسیجیان منطقه شرق شیراز 18 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع كردند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز از توزیع 18000 هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان منطقه شرق این كلان‌شهر میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز عصر امروز، 8 اردیبهشت‌ماه در حاشیه رزمایش «کمک مؤمنانه» این ناحیه از سپاه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به فلسفه تشکیل بسیج اشاره و اظهار کرد: بسیج نهادی مردمی و در راه خدمت به مردم پیشتاز بوده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج تشکیلات مردمی بوده و فلسفه تشکیل آن نیز همین مردمی بودن آن است، ادامه داد: بسیج با توجه به تهدیداتِ متوجه به نظام و مردم شیوه فعالیت و برنامه‌های خود را نیز عوض می‌کند.

خسروانی افزود: همان‌گونه امام راحل بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدی که در ابتدای پیروزی انقلاب کشور و ملت را متوجه خود کرده بود بسیج را تشکیل داد به‌همان صورت نیز در حال حاضر بسیج برای مقابله با بیماری کرونا و کمک مومنانه به مردم پیشتاز است.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز گفت: بسیج در دوران دفاع مقدس متناسب با آن تهدید شکل گرفت و پس از دفاع مقدس نیز تهدیدات دیگری پیش‌روی کشور بود که بسیج متناسب با آن تهدیدات آرایش می‌‌گیرد.

وی درباره ورود بسیج به مبارزه با ویروس کرونا یادآور شد: با ورود این ویروس به کشور از همان روزهای اولیه بسیج اعلام آمادگی کرد و با تمام توان و مستمر در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

خسروانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، گفت: در این راستا 18 هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع کرده‌ایم که 1500 بسته آن در این رزمایش بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده از قبل توزیع می­شود.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینکه در مدت شیوع بیماری کرونا بسیج و سپاه در حد توان کمک‌هایی برای کنترل این بیماری داشته‌ است، بیان کرد: با تشکیل و راه‌اندازی 8 کارگاه ماسک توسط بسیجیان سپاه احمدبن موسی(ع) در شیراز توانستیم یك میلیون ۲۰۰ هزار ماسک در این شهر توزیع کنیم.

خسروانی به دیگر فعالیت‌های بسیجیان در مبارزه با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: طی این ایام ۴۲ هزار بسته بهداشتی میان مردم مناطق شرق شیراز توسط بسیجیان توزیع شد.

وی با بیان اینكه 5100 نفر روز نیز در قالب ۲۶ تیم از بسیجیان خیابان‌ها و محلات مناطق شرقی شیراز را گندزایی کردند، گفت: ۵۶ گروه جهادی در 35 روز هر روز ۶ تیم ۱۰ نفره در بخش تب‌سنجی و غربالگری فعالیت كردند.

انتهای پیام
captcha