تلاش مرکز مالی ایران برای فرهنگ‌سازی بورس
کد خبر: 3895857
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

تلاش مرکز مالی ایران برای فرهنگ‌سازی بورس

مرکز مالی ایران در راستای افزایش فرهنگ‌سازی برای حضور مردم در بازار سرمایه اقدام به آموزش و همچنین ایجاد نمایندگی در سراسر کشور می‌کند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز مالی ایران، نخستین نمایندگی مرکز مالی ایران در استان فارس آغاز به کار کرد. رگزاری دوره های آموزشی بازار سرمایه به صورت حضوری و مجازی برای عموم مردم و علاقه مندان به بورس در سطح استان فارس از جمله اقدامات در راستای فرهنگسازی و ورود به بورس با دانش و آگاهی خواهد بود.
مرکز مالی ایران در نظر دارد با نگرش توسعه آموزش در بازار مالی کشور، ارتقا دانش و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت‌های شخصیت های حقیقی و حقوقی علاقمند به آموزش در بازار سرمایه و ایجاد نمایندگی، اقدام به جذب نمایندگی اختصاصی در سطح کشور کند. نمایندگی ها به صورت استانی اعطا میگردد و در کل سطح هر استان نمایندگان می توانند نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و سایر فعالیت های مرتبط اقدام نمایند.
استفاده از برند مرکز مالی ایران، اطلاع رسانی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی نمایندگی، ارائه لیست دوره‌های آموزشی پرمخاطب و مورد نیاز بازار مالی کشور و سرفصل‌های مربوط به برگزاری دوره‌ها و معرفی اساتید و همچنین صدور گواهی پایان دوره توسط مرکز مالی ایران از جمله مزایای اخذ نمایندگی مرکز مالی ایران است.
علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاربرگ های مربوطه و ارسال تقاضای خود به سایت مرکز مالی ایران مراجعه کنند و یا با شماره‌های۶۶۷۲۴۳۴۳-۶۶۷۲۴۵۴۵ تماس بگیرند.
علاقه‌مندان می‌توانند درخواست خود همراه با مدارک مربوطه حداکثر تا پایان آذر ماه به آدرس ایمیلinfo@ifc.ir ارسال کنند. همچنین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاربرگ های مربوطه و ارسال تقاضای خود به سایت مرکز مالی ایران مراجعه کنند و یا با شماره‌های۶۶۷۲۴۳۴۳-۶۶۷۲۴۵۴۵ تماس بگیرند.
بدیهی است تقاضای نمایندگی هیچ گونه حقی را برای اعطای امتیاز نمایندگی ایجاد نمی کند. مرکز مالی ایران پس از بررسی مدارک ارسالی و مصاحبه اقدام به اعطای نمایندگی خواهد کرد.

 

انتهای پیام
captcha