رزمایش کمک مؤمنانه در بحران کرونا کشور را به جنب‌وجوش انداخت
کد خبر: 3896191
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

رزمایش کمک مؤمنانه در بحران کرونا کشور را به جنب‌وجوش انداخت

آیت‌الله علما گفت: در بحران کرونا رزمایش کمک مؤمنانه کشور را به جنب‌وجوش انداخته و در این راه هرکس هرچه داشته به میدان آورده و خدماتی انجام شده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرماننشاه امروز، 14 اردیبهشت‌ماه در رزمایش ضیافت و همدلی که به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه کشور را به جنب‌وجوش انداخته و این رزمایش درحالی برگزار می‌شود که مردم با شوق خاصی برای برپایی این رزمایش کمک می‌کنند.

وی این رزمایش را نماد همدلی مردم دانست و افزود: این رزمایش به هیچ گروه و سازمان و دستگاه خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه مردم ایران است چرا که مردم دل در گرو فرمایش مقام معظم رهبری داده و در این راه برای کمک به خانوارهای آسیب‌دیده پیشقدم و همراه بودند.

امام جمعه کرمانشاه این اقدام را برای امید و آرامش دادن به خانوارهای آسیب‌دیده دانست و گفت: در بحران کرونا رزمایش کمک مؤمنانه کشور را به جنب‌وجوش انداخته و مردم پایبند و مطیع هر چه داشتند به میدان آوردند و خدماتی را انجام دادند آنگونه که اکنون نسبت به قدرت‌‌های بزرگ توانستیم قدرتمندانه عمل کنیم و جای تقدیر دارد.

وی درادامه با اشاره به خدمات اوقاف در این ایام با تقدیر از آن، افزود: یکی از ویژگی‌های برجسته در استان کرمانشاه موقوفات آن است که حدود 24 هزار رقبه در این استان نشان از تفکر، بلند نظری و آینده‎‌نگری پیشینیان و مردم کرمانشاه در کمک‌رسانی و اطعام نیازمندان دارد.

آیت‌الله علما تصریح کرد: تفکر پیشینیان نشان از فرهنگ و الگو قرار دادن سیره نبوی است که ارزش بالایی دارد و ذکر نوع وقف نشان از بلند نظری واقفان دارد که آنچه ضرورت جامعه بود انجام می‌دادند و امروز هرچه رهبر انقلاب ضرورت بدانند انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha