ضرورت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در ابعاد معنوی و اقتصادی
کد خبر: 3896752
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

ضرورت توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در ابعاد معنوی و اقتصادی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ضرورت توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در ابعاد فرهنگی، معنوی و اقتصادی مورد تأکید است و عملکرد این نهاد باید در راستای گسترش عدالت باشد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 16اردیبهشت در دیدار با حسین صمصامی، قائم مقام کمیته امداد گفت: کمیته امداد نهادی خدمت رسان و نافع برای جامعه است که تاکنون در ایجاد اشتغال، توانمندسازی مددجویان، تکریم ایتام و تربیت انسان‌های شایسته گام‌های بلندی برداشته است.

وی ضرورت توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در ابعاد فرهنگی، معنوی و اقتصادی را مورد تأکید قرار داد و افزود: برنامه‌ها و عملکرد کمیته امداد در راستای گسترش عدالت بوده و سلامت معنوی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت مهمترین رسالت این نهاد است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به لزوم سلامت اداری در کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد امروز در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد و پرسنل و مسئولان این نهاد باید برای گسترش بیشتر عدالت، امانتداری، تکریم ایتام، حفظ کرامت و منزلت نیازمندان بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان طرح مواسات و همدلی مؤمنانه را فرصت طلایی برای خدمت‌رسانی، احسان، انفاق، تحکیم اخوت، برادری، برابری، انسانیت و نوع دوستی برشمرد و اضافه کرد: اجرای طرح مواسات و همدلی مؤمنانه لبیک به ندای رهبری است و با اقدامات انجام شده تعداد یکصد هزار بسته معیشتی در استان بین اقشار نیازمند وآسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

انتهای پیام
captcha