ضرورت توجه به تکریم اجتماعی معلمان
کد خبر: 3896807
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۴

ضرورت توجه به تکریم اجتماعی معلمان

استاندار مرکزی گفت: متأسفانه حقوق معلمان به خوبی ادا نمی‌شود و به جایگاه، موقعیت شغلی و تکریم اجتماعی آنان از سوی دانش‌آموزان، مسئولان، مردم و همه کسانی که به نوعی مدیون زحمات این قشر از جامعه هستند، به درستی توجه نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، عصر روز گذشته، 16 اردیبهشت ماه در حاشیه مراسم تجلیل از معلمان نمونه که با حضور رئیس‌جمهور از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: نبود دغدغه معیشتی و مشکلات مالی برای معلمان سبب می‌شود تا علم و تجربه آنان با فراغ و آرامش ذهن بیشتری به دانش‌آموزان منتقل شود و معلمان با آسودگی خاطر به امر تدریس بپردازند.

وی تصریح کرد: امید است به زودی شاهد روزی باشیم که معلمان کشورمان اجر و مزد خود را که با هیچ چیز مادی قابل مقایسه نیست، دریافت کنند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: علی‌رغم همه تلاشی که معلمان می‌کنند، متأسفانه حقوق آنان به خوبی ادا نمی‌شود و به جایگاه، موقعیت شغلی و تکریم اجتماعی آنان از سوی دانش‌آموزان، مسئولان، مردم و همه کسانی که به نوعی مدیون زحمات این قشر از جامعه هستند، به درستی توجه نمی‌شود.

آقازاده بیان کرد: روز معلم و زمان‌هایی که برای تکریم و بزرگداشت مقام معلم در نظر گرفته می‌شود، فرصت مغتنمی است که از زحمات معلمان تشکر کنیم و من به سهم خودم از همه معلمان زحمت‌کش استان و کشور، اعم از خانم و آقا که در شهر و روستا تدریس می‌کنند تقدیر می‌کنم و امیدوارم روزی را ببینیم که معلمان در زمینه مسائل مالی و معیشتی با مشکلی روبرو نباشند.

انتهای پیام
captcha