افتتاح ۲ مرکز نیکوکاری در قائمشهر
کد خبر: 3897406
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

افتتاح ۲ مرکز نیکوکاری در قائمشهر

رئیس کمیته امداد قائمشهر گفت:با حضور مدیر کل کمیته امداد مازندران و تنی چند از مسئولان به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام مراکز نیکوکاری امداد دانش‌آموزی در اداره آموزش و پرورش و مرکز نیکوکاری جهیزیه قائم آل محمد در قائمشهر، افتتاح شد.

افتتاح ۲ مرکز نیکوکاری در قائمشهرابوالحسن رنجبر، رئیس کمیته امداد قائمشهر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این نهاد در توسعه شبکه نیکوکاری، ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و ایجاد مراکز نیکوکاری است.


وی افزود: مراکز نیکوکاری با هدف دستگیری از نیازمندان با محوریت مردم به مردم ایجاد شده و خیرین و نیکوکاران هر محله بر اساس شناختی که از نیازمندان هر منطقه دارند به یاری نیازمندان خواهند شتافت.

رئیس کمیته امداد قائمشهر، تصریح کرد: این شهرستان دارای ۱۰ مراکز نیکوکاری بوده و این مراکز در سال گذشته یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سرفصل‌های مختلف به نیازمندان کمک کرده است.

اردوی جهاد ساخت منزل مسکونی در قائمشهر

وی از برگزاری اردوی جهادی برای ساخت یک واحد مسکن مددجوی تحت حمایت در این شهرستان خبر داد و افزود: این واحد مسکونی به مساحت 50 متر مربع با هماهنگی بعمل آمده و با بسیج اردوی جهادی در روستای ساروکلای این شهرستان برای مددجوی تحت حمایت ساخته می‌شود.

رئیس کمیته امداد قائمشهر، گفت: مقرر شد تمام مراحل ساخت این واحد مسکونی، توسط بسیج سازندگی از طریق اردوی جهادی انجام شود.

رنجبر با تقدیر از همراهی و همدلی خیرین، گفت: در این شهرستان 5 هزار و ۱۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha