رقابت 5 قاری در هفدهمین شب مسابقات شبکه الکوثر
کد خبر: 3898373
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

رقابت 5 قاری در هفدهمین شب مسابقات شبکه الکوثر

در هفدهمین شب مسابقات بین‌المللی قرآن «ان للمتقین مفازا» در شبکه الکوثر، 5 قاری از کشورهای ایران، مراکش، امارات و عراق با یکدیگر به رقابت پرداختند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از شبکه الکوثر، هفدهمین شب از سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با عنوان «إن للمتقین مفازاً» دوشنبه شب، 22 اردیبهشت‌ماه، با رقابت «علی اصغری» از جمهوری اسلامی ایران، «محمد بهلافی» از مراکش، «عبدالله علی عبدالفتاح» از امارات، «سجاد علاء کامل» و «محمد امیر التمیمی» از عراق، برگزار شد.
 
کمیته داوران این مسابقات متشکل از استاد معتز آقایی، داور تجوید از ایران، استاد محمد الرمال، داور صوت از لبنان، شیخ طه عبدالوهاب، داور لحن از مصر و استاد حیدر الکاظمی، داور وقف و ابتدا از عراق است.
 
مسابقه بین‌المللی «إن للمتقین مفازاً» بزرگترین مسابقه قرآنی تلویزیونی در سطح جهان اسلام است که به صورت مستقیم از شبکه ماهواره‌ای الکوثر پخش می‌شود. مسابقه امسال سیزدهمین دوره از این سری مسابقات است که همزمان با آغاز ماه رمضان آغاز شده است.
 
در این مسابقات، قاریانی از کشورهای مختلف جهان از طریق تلفن یا اسکایپ و به صورت زنده به تلاوت آیاتی از قرآن کریم می‌پردازند.
 
این مسابقه در شب‌های ماه رمضان ساعت ۲۲:۳۰ به وقت مکه مکرمه از شبکه کوثر پخش و روز بعد ساعت ۹:۳۰ بازپخش می‌شود.
 
انتهای پیام
captcha