کمبودها مانع آزادسازی خرمشهر نشد
کد خبر: 3900825
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۷

کمبودها مانع آزادسازی خرمشهر نشد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رزمندگان با وجود همه کمبودها و تحریم‌ها خود را بنده تجهیزات و امکانات ندانسته و با تأسی از فرهنگ عظیم عاشورا عاشقانه و مخلصانه در جبهه حضور یافته و خرمشهر را آزاد کردند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عصر روز گذشته، دوم خرداد در رزمایش کمک مؤمنانه در شازند با اشاره به تداوم این مسیر ارزشمند الهی  در دوره‌های مختلف از تاریخ گفت: دنیا میدان مسابقه و رقابت برای بهترین بودن است و بایستی برای مدینه فاضله انجام عمل صالح را سرلوحه امورات و رفتارهای روزمره دانست.

وی اظهار کرد: خدمات‌رسانی و همبستگی‌ مسیر ارزشمند الهی محسوب می‌شود و خوشا به حال کسانی که با سهم خود در این سرمایه‌گذاری معنوی شریک می‌شوند. رزمایش مؤمنانه خدمتی عمومی است که همه افراد جامعه هرآنچه که در توان دارند را در طبق اخلاص گذاردند.

سردار کریمی با اشاره به اینکه تاریخ درس بزرگی برای بندگان الهی بر روی زمین است و بی‌شک انسان‌ها همواره مورد امتحان الهی قرار دارند، سیل، زلزله و سایر رخدادهای طبیعی را عبرتی برای همگان دانست و افزود: یقین داریم امروز ملت ایران اسلامی با همبستگی و همدلی از امتحان کرونا، این ویروس منحوس سربلند بیرون خواهند آمد.

وی با بیان اینکه تمامی قدرت‌های مستکبر دنیا با تمامی امکانات و تجهیزات خود در مقابل این ویروس کم حجم درمانده شدند، افزود: کرونا ویروس و همه‌گیری آن سبب شد تا قدرت‌های پوشالی دنیا به زانو درآمده و با تمامی تکنولوژی و پیشرفتی که ادعا داشتند نتوانستند اقدام مثبتی انجام دهند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، «الله‌اکبر» را  رمز پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر برشمرد و گفت: آنان با روحیه انقلابی برگرفته از انوار الهی در جبهه‌ها حاضر شده و خدا را بهترین پشتیبان و یاری‌دهنده برای خود می‌دانستند.

سردار کریمی اظهار کرد :رزمندگان با وجود همه کمبودها و تحریم‌ها خود را بنده تجهیزات و امکانات ندانسته و با تأسی از فرهنگ عظیم عاشورا عاشقانه و مخلصانه در جبهه حضور پیدا کرده و خرمشهر را آزاد کردند. رمز پیروزی تمام رزمندگان، نصرت الهی است و چنانچه ملتی اخلاص در نیت و تقوا در عمل داشته باشد به‌طور حتم نصرت الهی شامل آنان می‌شود.

انتهای پیام
captcha