توزیع 120هزار بسته معیشتی در استان مرکزی
کد خبر: 3901628
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲

توزیع 120هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از توزیع 120 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۵۰ هزار بسته از سوی سپاه و بسیج و مابقی آن از سوی خیرین و مشارکت سایرین جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، عصر امروز، هفتم خردادماه در سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، با تأکید بر تداوم این حرکت مردمی برای دست‌گیری از قشر ضعیف جامعه گفت: با همت خیرین، مؤسسه‌های خیریه و گروه‌های مردمی در سومین مرحله از کمک و رزمایش مؤمنانه در استان بسته‌های معیشتی برای کمک به نیازمندان تهیه و جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله بیش از یکهزار و ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه شده است، تصریح کرد: این حرکت مردمی با تأکید حضرت آقا برای حمایت از اقشار ضعیف شروع شد و امیدواریم با کمک خیرین ادامه داشته باشد. سپاه و بسیج همواره در کنار مردم برای محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف آماده بوده و به این خدمتگزار بودن مفتخر است.

کریمی اضافه کرد: خوشبختانه به برکت تفکر انقلابی در ایران اسلامی امروز بعد از گذشت بیش از سه ماه از شیوع ویروس کرونا شاهد یک انسجام و یکپارچگی در بین مردم برای رفع مشکلات ناشی از این ویروس هستیم. ویروس کرونا علی‌رغم سختی‌ها و مشکلاتی که برای کشور و برخی خانواده‌ها ایجاد کرد باعث شد ظرفیت‌های زیادی هم به شکوفایی رسد که مهمترین آن نمایش و تقویت روحیه جهاد و همبستگی در بین مردم بود.

وی بیان کرد: راه افتادن نهضت و رزمایش کمک مؤمنانه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری فرصت‌های بسیار مناسبی برای کاهش آسیب‌های ناشی از کرونا ایجاد کرد که امروز مرحله سوم این رزمایش را در اراک برگزار می‌کنیم. در طی این سه مرحله رزمایش، بسیجیان استان مرکزی به وظایف خود به خوبی عمل کرده و تمام تلاش خود را در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری پای کار آوردند که قابل تقدیر است.

کریمی اضافه کرد: در مرحله نخست رزمایش ۵۴ هزار بسته، مرحله دوم ۲۶ هزار بسته و امروز در مرحله سوم ۴۰ هزار بسته توزیع می‌شود که جمعا ۱۲۰ هزار بسته معیشتی در استان تاکنون تهیه شده که ۵۰ هزار بسته آن توسط سپاه و بسیج و مابقی آن توسط خیرین و مشارکت سایرین جمع‌آوری شده است.

این مقام مسئول بابیان این مطلب که رسانه‌ها با فعالیت خود بخش بزرگی از کار را در رزمایش کمک مومنانه انجام دادند و به خوبی به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند، ادامه داد: رسانه‌ها در طی این مدت علاوه‌بر اینکه ابعاد مختلف این اقدام خداپسندانه را به سمع و نظر مردم رساندند توانستند در ترویج این فرهنگ دینی و انقلابی مؤثر باشند.

کریمی گفت: تقویت فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی بین مردم از دیگر اقدامات مهم رسانه‌ها بود که امروز ثمره این فعالیت‌ها را به خوبی مشاهده می‌کنیم و جا دارد از تمامی رسانه ها اعم از رسانه ملی، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و مطبوعات تقدیر ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha