اقتصاد و فرهنگ در صدر اولویت‌های مجلس یازدهم باشد
کد خبر: 3901793
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
امام جمعه موقت گله‌دار:

اقتصاد و فرهنگ در صدر اولویت‌های مجلس یازدهم باشد

حجت‌الاسلام‌والمسلمين سیدحبیب کراماتی گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دو موضوع اقتصاد و فرهنگ باید در صدر اولویت‌های مجلس یازدهم باشد و نمایندگان با رعایت تقوای الهی می‌بایست به معیشت مردم توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سیدحبیب کراماتی، امام جمعه موقت گله‌دار استان فارس، 9 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این منطقه که در مسجد جامع‌ المهدی(عج) اقامه شد با سفارش به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوا انسان را به درجات عالی می‌رساند و باعث پیشرفت می‌شود زیرا که انسان با تقوا همیشه خداوند را حاضر و ناظر بر اعمال خود می‌بیند.

وی با تأکید بر تدبر در آیات قرآن کریم، ادامه داد: قرآن کریم نسخه نجات‌بخش و راه برون‌رفت بشر از مشکلات است؛ آیات الهام‌بخش و نورانی قرآن کریم می‌تواند دل‌های مؤمنان را خاشع ‌کند و باعث توبه و بازگشت به سمت خداوند متعال ‌شود.

خطیب جمعه موقت گله‌دار بیان کرد: متأسفانه در حال حاضر بازار گناه و معصیت در جامعه ما داغ است و این معلول عدم توجه به قرآن کریم و موعظه‌های خداوند متعال در این کتاب مقدس است و لذا لازم است همگان از خداوند بخواهیم توفیق تمسک بیشتر به قرآن کریم را برای ما مهیا کند.

حجت‌الاسالام کراماتی در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و سالروز قیام ۱۵ خرداد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای انقلاب، نمازگزاران را به توجه کامل به وصیتنامه الهی سیاسی امام خمینی(ره) توصیه کرد.

وی با اشاره به شروع مجلس یازدهم و تبریک به همه نمایندگان، گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری دو موضوع اقتصاد و فرهنگ باید در صدر اولویت‌های مجلس یازدهم باشد و نمایندگان با رعایت تقوای الهی می‌بایست به معیشت مردم توجه داشته باشند و بدون هیچ حب و بغض شخصی و جناحی با سایر ارکان نظام همکاری کنند.

عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha