حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش‌بنیان
کد خبر: 3903541
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱

حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: بنا شده با تعامل و مشارکت اوقاف با شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه شکوفایی بیش از پیش تولید فراهم شود.

حمایت اوقاف از شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ۱۸ خرداد در حاشیه بازدید از شرکت تولید موتورهای برقی در شهرک صنعتی بهارستان با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر شاهد توسعه و پیشرفت حوزه صنعت کشور هستیم؛ اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم صنعتی پیشرو داشته باشیم باید به دانش بومی توجه ویژه‌ای داشته و از ظرفیت متخصصان داخلی بهره بگیریم.
وی افزود: توجه به دانش بومی باعث کم‌رنگ شدن آثار تحریم، اشتغالزایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و ارزآوری می‌شود.
این مسئول با اشاره به حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه از شرکت‌های دانش بنیان توضیح داد: بنا شده با تعامل و مشارکت اوقاف با شرکت‌های دانش‌بنیانی از این قبیل زمینه شکوفایی بیش از پیش تولید فراهم شود.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ادامه داد: بدون‌شک حمایت اوقاف از این شرکت نقش بسزایی در افزایش آمار اشتغال و افزایش بهره‌وری در بخش صنعت خواهد داشت.
خاموشی گفت: امید است با تولید انبوه این موتورهای برقی بتوانیم نیازی از جامعه برطرف کنیم و شرایطی فراهم شود مردم به وجود چنین نخبگانی که چرخ صنعت و تولید کشور را در حرکت نگه می‌دارند افتخار کنند.

انتهای پیام
captcha