دانشگاه باید کارآفرین باشد
کد خبر: 3903581
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

دانشگاه باید کارآفرین باشد

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با تأکید بر لزوم افزایش کمیت و کیفیت دانشجویان و رشته‌های قابل ارائه در دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی، گفت: دانشگاه باید کارآفرین بوده و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آن شاخص باشد.

فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه علمی کاربردی مورد توجه باشدبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدعلی‌نادر دهقانی، رئیس جهاددانشگاهی استان یک‌شنبه، 18 خردادماه، در نشست تودیع و معارفه رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد، با اشاره به این‌که حضور مؤثر و اثربخش در سازمان مهم است، فعالیت مؤثر و با کیفیت و در نهایت خروجی‌های مشخص را حاصل کار جهاد دانشگاهی دانست و اظهار کرد: ما نهادی انقلابی هستیم به این معنا که وظیفه و کار محول شده را باید با سرعت و کیفیت بالا انجام دهیم.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی لرستان با بیان این‌که اصل و بنیان کار در جهاد دانشگاهی توجه به کار خوب، شایسته، اثربخش، کلیدی و مفید است به مرکز علمی ـ کاربردی این نهاد اشاره کرد و افزود: رئیس این مرکز باید نیروی جهادی باشد و فرهنگ جهادی داشته باشد؛ چراکه کار ما مشارکتی است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در بخش‌های مختلف و دستاوردهای این نهاد، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی است که با تعهد کار کرده و متعهد به اخلاق و وفادار به نظام جمهوری اسلامی است.

دهقانی با اشاره به این‌که جهاد دانشگاهی یک سازمان نقش‌پذیر است و انتظار می‌رود مانند همیشه مؤثر باشیم و در توسعه استان نقش بپذیریم، بر لزوم افزایش کمیت و کیفیت دانشجویان و رشته‌های قابل ارائه در دانشگاه علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی تأکید کرد و گفت: دانشگاه باید کارآفرین بوده و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی آن شاخص باشد.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی لرستان با بیان این‌که دانشگاه ما باید الگو باشد، ادامه داد: مدیر مرکز علمی کاربردی باید جامعه‌نگر بوده و با تعهد جهادی کمک کنیم مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان به مرکز شاخص استان تبدیل شود.

وی با بیان این‌که نیروی جهادی باید متعهد، وفادار، جامعه‌نگر و وفادار به اهداف جهاد دانشگاهی باشد، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی پشتوانه فرهنگی دارد و در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های موفقی داشته است.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست از زحمات حسن مالمیر تقدیر و شاهرخ جایدری به‌عنوان رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام
captcha