مقتدی صدر: آمریکا تمام نیروهای خود را از عراق خارج کند
کد خبر: 3903790
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱

مقتدی صدر: آمریکا تمام نیروهای خود را از عراق خارج کند

رئیس جریان صدر در عراق تأکید کرد: آمریکا باید تمام نیروهای خود را از عراق خارج کند و از شیوه سلطه‌طلبانه خود دست بردارد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیا الیوم، مقتدی صدر امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد آمریكا با همه با غرور و تکبر برخورد می‌کند. وی واشنگتن را متهم كرد که همیشه می‌‌کوشد با ساز و کارهای تروریستی مانند جنگ‌ها و قتل و ارعاب و اتهام‌زنی دیگران را به تسلیم وادار کند و برای این کشور تنها گسترش دامنه سلطه خود بر کل جهان اهمیت دارد.

وی افزود: به نظر من لازم است آمریکا ابتدا رویکرد خصمانه و متکبرانه خود را با مردم خود و در مرحله دوم با همه مردمان جهان تغییر دهد و نیروهای اشغالگر خود را از همه کشورها به ویژه عراق خارج کند به گونه‌ای که عزت و منزلت مردم حفظ شود.
 
رئیس جریان صدر افزود: ایالات متحده باید پول، سلاح، نیرو و توسعه علمی خود را در جهت نجات آنچه آنها به عنوان کشورهای جهان سوم می‌نامند، استفاده کند و صلح را گسترش داده و به راه حل‌های سریع برسد تا به نجات جهان از مصائب کمک کند.

مقتدی صدر در ادامه این بیانیه افزود: در غیر این صورت، هر بلای عام و خاصی ابتدا بر سر آمریکا خواهد آمد و باران بلا بر این کشور خواهد بارید. من پیشاپیش هشدار داده‌ام.
 
انتهای پیام
captcha