امید مردم برای صیانت از بیت‌المال به دستگاه قضایی است
کد خبر: 3906181
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

امید مردم برای صیانت از بیت‌المال به دستگاه قضایی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: با اقدامات ارزشمند انجام گرفته دستگاه قضایی در بحث عدالت‌خواهی، امید مردم احقاق حقوق عامه، حفظ و صیانت از بیت‌المال است.

امید مردم برای صیانت از بیت‌المال به دستگاه قضایی استبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، دوم تیرماه، در دیدار با مسئولان دستگاه قضایی استان، با بیان اینکه قضا و قضاوت مشخص‌ترین جایگاهی است که از نظر حقوقی، فقهی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: با اقدامات ارزشمند انجام گرفته دستگاه قضایی در بحث عدالت‌خواهی، امید مردم به احقاق حقوق عامه و حفظ و صیانت از بیت‌المال است.

وی افزود: مسلماً دستگاه قضایی یکی از دستگاه‌های بسیار مهم و تأثیرگذار در کسب رضایت‌مندی و عدالت‌خواهی در بین اقشار مختلف مردم در سطح جامعه است.

عاملی با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در استان اردبیل، بیان کرد: مجموعه دستگاه قضایی در مناطق مختلف استان اردبیل اقدامات بسیار ویژه و ارزشمندی نظیر حمایت از سرمایه‌گذاری‌های مشروع، قانونی و مبارزه با فساد انجام داده است که همواره قابل تقدیر و قدردانی است.

امام جمعه اردبیل خاطر نشان کرد: نامگذاری یکم تا هفتم تیر به عنوان هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش‌گران عرصه قضا و عدالت‌گستری، پاسداشت یاد و خاطره شهیدان این حوزه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضائی در جامعه است.

انتهای پیام
captcha