گام استوار دستگاه قضایی استان مرکزی در مطالبه‌گری حقوق عامه
کد خبر: 3908313
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

گام استوار دستگاه قضایی استان مرکزی در مطالبه‌گری حقوق عامه

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در دیدار با جمعی از مردم روستای مرزیجران از توابع اراک گفت: مجموعه دستگاه قضای استان مطالبه‌گری حقوق عموم مردم و شهروندان را وظیفه خود دانسته و در این مسیر گوشی شنوا و گامی استوار دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام سیدعبدالمهدی موسوی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، عصر روز گذشته، 12 تیر در دیدار با جمعی از نمایندگان روستای مرزیجران از توابع شهرستان اراک گفت: مجموعه دستگاه قضای استان مطالبه‌گری حقوق عموم مردم و شهروندان را وظیفه خود دانسته و در این مسیر گوشی شنوا و گامی استوار دارد.

وی در پاسخ به مشکلات مطرح شده در رابطه با مسائل ملکی و وقفی زمین‌های روستا، حفظ آرامش و حرکت در مسیر قانون توسط مردم را این روستا را مورد تأکید قرار داد و افزود: با سرو صدا و سیاه‌نمایی حقی استیفا نمی‌شود، بلکه خوراک مسموم برای افکار عمومی و رسانه‌های معاند فراهم می‌شود که انجام این اقدامات مورد پذیرش نیست.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به سیاست راهبردی قوه و دستورات مؤکد آیت‌الله رئیسی، رئیس این مجموعه در حفظ حقوق عامه و رفع مشکلات مردم، اظهار کرد: قطعاً مجموعه دستگاه قضای استان در کنار مردم است و موضوعات مطرح شده در رابطه با مشکلات مردم این روستا پیگیری می‌شود و همه پس از اعلام نتیجه به قانون تمکین می‌کنیم چه به نفع ما و چه به ضرر ما باشد.

انتهای پیام
captcha