برگزاری ۲۰ کرسی آزاداندیشی ویژه طلاب یزدی
کد خبر: 3908705
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴
در فضای مجازی محقق شد؛

برگزاری ۲۰ کرسی آزاداندیشی ویژه طلاب یزدی

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری بیش از ۲۰ کرسی آزاداندیشی با موضوعات مختلف در فضای مجازی ویژه بانوان طلبه حوزه‌های علمیه استان خبر داد.

برگزاری 20 کرسی آزاداندیشی ویژه طلاب یزدیرویا دهقانی، معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای برنامه‌های این معاونت در فضای مجازی اظهار کرد: تاکنون بیش از 20 کرسی آزاداندیشی با موضوعات مختلف در فضای مجازی برگزار شده که از استقبال چشمگیری برخوردار بوده است.

دهقانی با بیان اینکه این کرسی‌ها متناسب با موضوعات روز برگزار شد افزود: فضای مجازی زمینه را برای ورود و بهره‌گیری هر چه بیشتر از حضور اساتید متخصص فراهم می‌کند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد گفت: در این راستا موضوعات متناسب با کرسی و رویدادهای سال به مدارس ارسال شده و با همکاری مدیران بتوانیم گام‌های مؤثری در این خصوص برداریم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره علامه حلی در استان بیان کرد: جشنواره علامه حلی در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران جوان حوزه‌های علمیه سراسر کشور هر ساله از سوی معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران با همکاری معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

دهقانی با اشاره به اینکه در مرحله استانی جشنواره یازدهم 17 اثر به کشوری راه یافت گفت: در این جشنواره و از بین 250 آثار ارسال شده، یک نفر رتبه دوم، 16 نفر رتبه سوم و 25 نفر شایسته تقدیر شدند که از این میان فاطمه‌سادات طباطبایی هارونی طلبه سطح دو مدرسه علمیه حضرت زینب(س) با موضوع مقاله آسیب‌های روانی - جسمی فضای مجازی بر نوجوانان حائز رتبه کشوری شد.

وی یادآور شد: دوازدهمین جشنواره علامه حلی در دو بخش بیانیه گام دوم و الگوی ایرانی و اسلامی در حال اجرا است که علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به ارسال آثار تا 20 تیرماه جاری اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha