برگزاری کارگاه آموزشی «رسم انتخاب» در آران و بیدگل
کد خبر: 3908975
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷

برگزاری کارگاه آموزشی «رسم انتخاب» در آران و بیدگل

مهد قرآن کریم و ولایت شهر آران و بیدگل به منظور آشنایی دختران با عقاید و باورهای دینی، کارگاه آموزشی ویژه دختران مجرد را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا، کارگاه آموزشی ویژه دختران مجرد با عنوان «رسم انتخاب»، با ارائه سرفصل‌های متنوع از سوی مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل استان اصفهان برای انتخاب آگاهانه در ازدواج برپا می‌شود.

در این کارگاه آموزشی که در قالب شش جلسه طراحی شده است، حجت‌الاسلام رحمانی، کارشناس خانواده و مشاور ارشد خانواده سرفصل‌هایی مانند مفهوم مفاهیم، عقاید و باورهای دینی، تفاوت سنی و اهمیت آن، تفاوت زیبایی طرفین شباهت‌های ضروری و تفاوت‌های مسئله‌ساز، تعریف عشق و جایگاه آن در ازدواج را ارائه می‌دهد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام در این کارگاه تا تاریخ 20 تیرماه با شماره 09039766904 تماس بگیرند.

همچنین کارگاه دیگری به نام «توانمندسازی مهارت‌های شگفت‌انگیز ذهن» ویژه نویسندگان، هنرمندان، صاحبان قلم و سخنرانان از هفته گذشته، روزهای دوشنبه آغاز و در قالب 10 جلسه با ارائه مطالبی مانند داشتن بیان مسلط و بانفوذ، تکنیک‌های تقویت خلاقیت، کنترل استرس و اضطراب و غیره از سوی حجت‌الاسلام رحمانی ادامه خواهد داشت.

همه این کارگاه‌های آموزشی از سوی مرکز آموزش و مشاوره تحکیم سلامت خانواده «مهر طوبی فاطمه(س)» زیر نظر مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل در خیابان سیدالشهدا(ع)، خیابان مختص‌آباد، مجتمع فرهنگی قرآنی امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha