اعلام فراخوان رویداد ایده‌پردازی ویژه عید غدیر و دهه ولایت
کد خبر: 3911761
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹

اعلام فراخوان رویداد ایده‌پردازی ویژه عید غدیر و دهه ولایت

دومین رویداد ایده‌پردازی شامخ(شبکه ابلاغ مهم‌ترین خبر) با محوریت ایده‌های نوآورانه برای عید غدیر و دهه‌ ولایت به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، دومین رویداد ایده‌پردازی شامخ(شبکه ابلاغ مهم‌ترین خبر) با محوریت ایده‌های نوآورانه برای عید غدیر و دهه‌ ولایت از سوی جهاددانشگاهی، اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان تهران، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مرکز نوآوری داشنگاه امام صادق(ع) و مرکز نوآوری علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این رویداد تا ششم مردادماه سال جاری، فرصت دارند تا ایده‌های خود را به دبیرخانه‌ مجازی شامخ ارسال کنند.
 
محور‌های موضوعی این رویداد «روش‌های ترویج و تعظیم آداب و مناسک عید غدیر»، «شیوه‌های انتقال معارف غدیری»، «شیوه‌های ایجاد و تقویت پیوستگی‌های مؤمنین» شبکه ولایت» و «شادمانه‌های غدیری» راه‌های ایجاد نشاط و سرور در جامعه با محوریت عیدغدیر» است.

برای مشارکت در این فراخوان ابتدا باید ایده از طریق تارنمای ghadiridea.ir در قالب متن و یا فیلم کوتاه از  ایده ارائه شود و در  مرحله دوم از برگزیدگان برای ارائه به هیئت داوران از طریق نرم‌افزار skype دعوت به عمل خواهد آمد. مرحله سوم دعوت از برگزیدگان مرحله دوم برای فرآیند منتورینگ و مشاوره تخصصی است. 

برگزیدگان در این رویداد از جوایزی همچون پنج میلیون تومان جایزه نقدی و شش میلیون تومان کمک هزینه اجرا و معرفی به مراکز نوآوری معتبر جهت استقرار به مدت ۱۱ ماه بهره‌مند خواهند شد.
فراخوان رویداد ایده پردازی عید غدیر و دهه ولایت
انتهای پیام
captcha