اجرای طرح 14 هزار نفری «اطعام علوی» در البرز
کد خبر: 3912418
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

اجرای طرح 14 هزار نفری «اطعام علوی» در البرز

رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز گفت: طرح اطعام ۱۴هزار نفری ضیافت علوی به مناسبت عید سعید غدیر در این استان فراخوان شد.

اجرای طرح 14 هزار نفری «اطعام علوی» در البرز

مجتبی فریدونی، رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: اطعام نیازمندان یکی از اعمال عید غدیر است که امسال نیز می‌کوشیم تا با مشارکت افراد خیر و رعایت اصول بهداشتی آن را عملیاتی کنیم.
وی افزود: طرح اطعام ۱۴ هزار نفری ضیافت علوی ویژه نیازمندان برای سومین سال متوالی است که از سوی دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی در البرز اجرا می‌شود.
این مسئول بیان کرد: این طرح از سوی قرارگاه‌های شهری انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کمک به محرومان و نیازمندان است، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح‌ها در کمک به محرومیت‌زدایی نقش موثری دارد.
فریدونی با اشاره به اینکه این طرح به صورت متمرکز و هدفمند درمناطق محروم و بخش‌های شناسایی شده البرز اجرا می‌شود، یادآورشد: عوامل اجرایی این طرح را ۱۲۰ نفر از دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز هستند.
رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز گفت: از دانش‌آموزان و سایر افراد انتظار می‌رود با واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۲۰۰۲۲۳۴ به نام محامدی ما را در برگزاری این اطعام بزرگ یاری رسانند.
این مسئول بیان کرد: نیکوکاران برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه ۰۹۱۹۵۶۸۰۴۸۲ و خواهران خیر با شماره ۰۹۰۵۲۸۱۱۴۰۱ تماس بگیرند.
وی تاکید کرد: اطعام نیازمندان 18 مرداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده ازسوی ستاد ملی ویروس کرونا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha