استقامت آزادگان موجب ارتقای عزت نظام اسلامی شد
کد خبر: 3916497
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

استقامت آزادگان موجب ارتقای عزت نظام اسلامی شد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استقامت آزادگان موجب ارتقای عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، گفت: اسرا با تحمل روزهای سخت زیر شکنجه‌های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز امروز، 24 مردادماه در دیدار جمعی از آزادگان دفاع مقدس در تبریز بیان کرد: آزادگان با ایمانی راسخ در برابر هجمه‌ها و فشارهای روحی و روانی، سال‌ها دور از وطن و خانواده دوران اسارت را تحمل کردند و امروز هم از آسیب‌های پنهان جسمی و روحی بسیاری رنج می‌برند که لازم است به موضوع سلامت و بهداشت آن‌ها توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه استقامت آزادگان موجب عزت و آبروی نظام اسلامی شده است، گفت: اسرا با تجربه و تحمل روزهای سخت زیر شکنجه‌های روحی و جسمی رژیم بعثی عراق، از حیثیت و کیان ایران عزیز دفاع کردند.

امام جمعه تبریز، ۲۶ مرداد را یکی از خاطره‎انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: در این روز ایران اسلامی شاهد حضور و آزادی بزرگمردانی بود که سال‎ها با وجود زجر و شکنجه روحیه رزمندگی خود را حفظ کردند.

وی با اشاره به روزهای به یادماندهی بازگشت اسوه‌های صبر به میهن اسلامی، گفت: اقتدار و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان و خانواده‌های آن‌هاست.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ایام بازگشت آزادگان به میهمن اسلامی را فرصتی برای گرامیداشت صبر، استقامت و ایستادگی آزادگان دانست و گفت: در طول سال و در عمل باید این انسان‌های بزرگ که رهبر انقلاب، آن‌ها را استوانه‌های صبر و مقاومت یاد می‌کند مورد تکریم و تجلیل قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha