قدردانی آزادگان البرزی از مدافعان سلامت
کد خبر: 3916704
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

قدردانی آزادگان البرزی از مدافعان سلامت

جمعی از آزادگان البرزی با حضور در بیمارستان کوثر کرج از مدافعان سلامت این بیمارستان قدردانی کردند.

قدردانی آزادگان البرزی از مدافعان سلامت

به گزارش ایکنا از البرز، صبح امروز، 25 مرداد، به منظور گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به مهین اسلامی، کاروانی از آزادگان به صورت نمادین با حضور در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) بار دیگر با شهدا تجدیدمیثاق کردند و پس از آن برای قدردانی از زحمات مدافعان سلامت عازم بیمارستان کوثر شدند.
آزادگان حاضر در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان این بیمارستان، با بیان سختی‌های دوران اسارت؛ کار مدافعان سلامت در مقابله با بیماری کرونا را ادامه راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مقاومت آزادگان در دوران اسارت توصیف کردند.
در ادامه احمد مهدوی، رئیس بیمارستان کوثر با ابراز خرسندی از حضور آزادگان در این بیمارستان تلاش امروز مدافعان سلامت را برگرفته از آموزه‌های مقاومت ایثارگران دانست و گفت: ما در این مسیر به یاری خدا همچون رزمندگان و آزادگان که در راه دفاع از اسلام و میهن، از هیچ‎گونه جانفشانی دریع نکردند تا شکست کامل کرونا همه تلاش خود را می‌کنیم.
وی افزود: مدافعان سلامتی که امروز پا به میدان مبارزه با کرونا گذاشته‌اند، همگی فرزندان شما هستند، فرزندان نسلی که مقاومت را سرلوحه کار خود قرار دادند و با تحمل همه سختی‌ها تسلیم دشمن نشدند و به همه دنیا ثابت کردند که ملت ایران هیچگاه زیر بار ظلم و ستم نمی‌رود. امروز مدافعان سلامت ادامه‌دهنده راه شما هستند و با تلاش و پشتکار همان افتخاری را رقم می‌زنند که شما آزادگان این مرز و بوم در جبهه‌های جنگ و هشت سال دفاع مقدس آفریدید.
همچنین سلیمان رستمیان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه این مراسم، گفت: 26 مرداد سال 68 برای ملت ایران روزی فراموش‌نشدنی و پر از شادی بود، در این روز اولین گروه آزادگان بعد از سالها اسارت به میهن اسلامی بازگشتند.
وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی آزادگان با تبعیت از امام(ره) تا آخرین لحظه مقاومت کردند و سرانجام نیز اسیر دشمن شدند. آنها در دوران اسارت سختی‌های بسیاری را تحمل کردند اما هیچگاه از آرمان‌های خود دست نکشیدند و با از خودگذشتگی و ایثار حقانیت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان ثابت کردند.
این مسئول در ادامه به وضعیت شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: کنترل و مهار این بیماری همچون دوران دفاع مقدس نیازمند ازخودگذشتگی است و مدافعان سلامت ایثارگران این عرصه هستند. برای از بین رفتن بیماری کرونا صرف انجام وظیفه جوابگو نیست و لازم است که مدافعان سلامت با دل و جان دراین عرصه قدم بگذارند که خوشبختانه تاکنون این عزیزان به بهترین شکل ممکن ایفای نقش کرده‌اند.
رستمیان در پایان بیان کرد: امروز تعدادی از آزادگان این مرز و بوم به نمایندگی از تمام آزادگان به عنوان میراث‌داران استقامت و ایثار آمده‌اند تا به مدافعان سلامت خسته نباشید بگویند و از زحمات آنها تشکر کنند و به آنها یادآوری کنند که مردم ایران قدردان شما خواهند بود و این کار شما هیچگاه فراموش نمی‌شود و قطعا نسل‌های آینده از شما به عنوان ایثارگران عرصه سلامت به نیکی یاد می‌کنند.

 

انتهای پیام
captcha