آزادگان، واژگان ایثار و شجاعت را معنا کردند
کد خبر: 3916851
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
استاندار خراسان‌جنوبی:

آزادگان، واژگان ایثار و شجاعت را معنا کردند

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: آزادگان، پس از تحمل سال‌ها شکنجه و صبوری و دوری از عزیزان، واژگان ایثار، شجاعت و استقامت را عینیت بخشیدند.

آزادگان، واژگان ایثار و شجاعت را معنا کردندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن، پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

۲۶مرداد ماه، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز و سرو قامتان صبر و استقامت به میهن اسلامی است؛ آزادمردانی که پس از تحمل سال‌ها شکنجه و صبوری و دوری از عزیزان، واژگان ایثار، شجاعت و استقامت را عینیت بخشیدند و با فداکاری و تکیه بر ایمان الهی، از کیان انقلاب اسلامی و خاک میهن دفاع کردند.

بازگشت شکوهمند آزادگان سربلند به میهن، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و مجاهدت قهرمانانه آنان در جبهه نبرد حق علیه باطل و زندان‌های رژیم بعثی، همواره از سوی ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی، مورد تکریم و تجلیل خواهد بود.

اینجانب ایام سعید و سالگشت این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان ایران اسلامی، علی الخصوص آزادگان سرافراز استان خراسان جنوبی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال براي این عزیزان كه از ذخيره‌هاي ارزشمند انقلاب هستند، آرزوي توفیق و سلامتي دارم.

انتهای پیام
captcha