پیام نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستان به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان
کد خبر: 3916868
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

پیام نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان‌وبلوچستان به‌مناسبت سالروز ورود آزادگان

نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان‌و‌بلوچستان با صدور پیامی مشترک ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، در پیام مشترک حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان و احمدعلی موهبتی، استاندار که نسخه‌ای از آن روز یکشنبه به دفتر این خبرگزاری نمابر شده، آمده است: صبر انقلابی، پایمردی و دفاع مستحکم از ارزش‌های انقلاب اسلامی، از صفات آزادگان غیرتمندی است که با تأسی به سیره امام موسی‌ابن‌جعفر(ع) و دیگر ائمه هدی(ع)، اسیر اذیت و آزار دشمن بعثی و عوامل استکبار جهانی نشدند و به نماد روشنی از مظلومیت و در عین حال اقتدار انقلابیون مسلمان مبدل گشتند.

٢۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و تلألؤ نور امید و پیروزی در دل‌های مردم صبور و انقلابی ایران است.

۵١۶ آزاده غیور استان سیستان‌وبلوچستان نیز که عمدتاً از گردان ۴٠٩ و در تک ناجوانمردانه رژیم بعث در سال ۶٧ به اسارت درآمدند، مایه افتخار و مباهات و سند روشنی از مجاهدت‌های مردم این خطه دلیرپرور هستند که باید نه فقط در این ایام، بلکه در طول سال مورد تفقد، احترام و اعتزاز قرار گیرند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و ارج‌گذاری بر صبر جمیل خانواده‌های این غیورمردان، این روز تاریخی را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت عزیز ایران اسلامی به‌ویژه دلاورمردان سیستان‌وبلوچستان، رزمندگان و آزادگان ولایتمدار و خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان تبریک عرض کرده و برای بازماندگان دوران دفاع مقدس، توفیق و عزت روزافزون از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

به گزارش ایکنا، روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی‌مان شاهد حضور آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های مخوف رژیم بعثی عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

انتهای پیام
captcha