خاطرات ارزشمند آزادگان مکتوب شود
کد خبر: 3916908
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
امام جمعه لامرد درخواست کرد:

خاطرات ارزشمند آزادگان مکتوب شود

حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده با اشاره به نقش آزادگان در برهه‌های حساس، بیان کرد: از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد می‌خواهم که خاطرات آزادگان لامرد را مکتوب کنند تا بازگویی این خاطرات در قالب سند تاریخی در اختیار نسل آینده قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده، امام جمعه لامرد، 26 مردادماه در دیدار با آزادگان سرافراز این شهرستان با گرامیداشت سالروز بازگشت اولین گروه از اسرای ایرانی به میهن اسلامی، بیان کرد: آزادگان، نقش ایستادگی و مقاومت دارند و آن چیزی که در دوران اسارت التیام‌بخش بود ارتباط با دیگر همرزمان بود.

وی با اشاره به صبوری خانواده آزادگان در دوران اسارت، گفت: آزادگان به‌صورت ویژه عزیز هستند؛ همان‌طور که در زمان جنگ با ایثار مقابل دشمن ایستادند و حاضر نشدند یک وجب از خاک کشورمان نصیب دشمن شود، دوران اسارت خود را با ایستادگی و صبوری گذرانند.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه جبهه مقابل دشمن، جبهه مقاومت است، اظهار کرد: این انقلاب، انقلاب ارزش‌هاست و تا زمانی که نیروهای ارزشی در کنار یکدیگر هستند، دشمن نمی‌تواند با دسیسه‌های خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی کوچکترین ضربه‌ای وارد کند.

حسین‌زاده با اشاره به نقش آزادگان در برهه‌های حساس و پیگیری مشکلات آنان، ادامه داد: از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد می‌خواهم که خاطرات آزادگان لامرد را مکتوب کنند تا بازگویی این خاطرات در قالب سند تاریخی در اختیار نسل آینده قرار بگیرد.

سخنرانی عباس برزگر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لامرد و خاطره‌گویی دو تن از آزادگان سرافراز لامردی از دیگر بخش‌های این دیدار بود.

فاطمه قاسمی
انتهای پیام
captcha