تجدید میثاق مدیران فارس با شهدا در طلیعه هفته دولت
کد خبر: 3918411
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

تجدید میثاق مدیران فارس با شهدا در طلیعه هفته دولت

همزمان با آغاز هفته دولت، استاندار فارس و به‌همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های آنان تجدید میثاق كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز هفته دولت، مراسم تجدید میثاق مدیران ارشد استان فارس با شهدا امروز، 2 شهریورماه در گلزار شهدای شیراز برگزار شد.

در این مراسم عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس؛ معاونان استاندار و جمعی از مسؤلان ارشد دستگاه‌های اجرایی و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی استان فارس حضور داشتند.

امیرحسین جمشیدی، دبیر ستاد گرامیداشت هفته دولت در استان فارس در حاشیه این مراسم بخشی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای بزرگداشت هفته دولت در استان را برشمرد و گفت: در این هفته 842 پروژه با اعتباری بیش از 3 هزار و 512 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینكه این پروژه‌ها در شیراز و شهرستان‌های استان فارس افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت، گفت:‌ سهم شیراز از این تعداد، 113 پروژه خواهد بود.

جمشیدی با تصریح اینكه از ابتدای دولت تدبیر و امید تا پایان سال ۹۸، هفت هزار و ۸۴۳ پروژه در بخش‌های مختلف استان فارس به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۳۵۱ هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال در ۳۶ شهرستان استان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha