ثبت‌نام آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه طلاب آغاز می‌شود
کد خبر: 3918564
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
از پنجم مرداد؛

ثبت‌نام آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه طلاب آغاز می‌شود

ثبت‌نام آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج‌البلاغه در سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه از پنجم مردادماه آغاز خواهد شد.

ثبت نام آزمون سالانه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه طلاب آغاز می‌شود

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن حسینی، مدیر قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه، امروز، دوشنبه، سوم شهریورماه، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، بیان کرد: این آزمون براساس مصوبه ۸۱ شورای عالی حوزه‌های علمیه مبنی بر ارج نهادن به تلاش طلاب حافظ قرآن و نهج‌البلاغه در رشته‌های ثلث، نصف و کل قرآن و نهج‌البلاغه سالانه برگزار می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری سراسری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، ادامه داد: ثبت‌نام این آزمون از پنجم شهریورماه جاری در سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه به نشانی http://tahzib.ismc.ir آغاز و از تاریخ 18 لغایت 21 شهریورماه در مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، آزمون کتبی لغو و فقط آزمون شفاهی برگزار می‌شود. لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام حسینی از آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به عنوان یکی از بزرگترین همایش‌های قرآنی حوزه‌های علمیه یاد کرد و گفت: امید است با عنایت بزرگان و مسئولان حوزه شاهد حضور بیش از پیش طلاب در عرصه‌های قرآنی باشیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری را در بخش قرآن و حدیث محقق کنیم. نتایج آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه نهایتاً ۱۵ روز بعد از برگزاری آزمون از طریق سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه و کانال مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه در پیام‌رسان ایتا به آدرس mqh۱۱۴ قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha