توزیع 4 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان همدان
کد خبر: 3918668
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

توزیع 4 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان همدان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: همزمان با ماه محرم، از محل اجرای نیات واقفین، هزار و 500 تا 2 هزار بسته معیشتی و 2 هزار و 300 بسته لوازم‌التحریر تهیه و در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

توزیع 4 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در بین نیازمندان همدانحجت‌الاسلام علی حسینی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا و دوری از تجمعات، اجرای نیات واقفین با موضوع روضه‌خوانی و تعزیه‌خوانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز بقاع متبرکه و در ساعات مختلف روز برگزار می‌شود.
وی افزود: از محل اجرای نیات واقفین خیراندیش استان نیز تهیه و توزیع سبدهای کالا در قالب کمک‌های مؤمنانه و پخت و توزیع غذای گرم در دستور کار این مجموعه قرار دارد که پیش بینی می‌شود در ماه محرم، هزار و 500 تا 2 هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شود.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: این در حالی است که در راستای اجرای نیات واقفین، مجموعه‌ای از پک‌های بهداشتی نیز تهیه و در میان هیئات مذهبی استان توزیع خواهد شد.
حسینی اظهار کرد: یکی دیگر از طرح‌های این مجموعه در راستای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، «طرح مهر تحصیلی» است که در این راستا، حدود 2 هزار و 300 بسته لوازم‌التحریر تهیه و در میان دانش آموزان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha