برگزاری سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه زنجان به روش مجازی
کد خبر: 3921013
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

برگزاری سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه زنجان به روش مجازی

حوزه‌های علمیه خواهران زنجان از 16 شهریورماه به روش مجازی سال تحصیلی جدید را اغاز می‌کنند.

برگزاری سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه زنجان به روش مجازیبه گزارش ایکنا از زنجان، سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه خواهران زنجان از 16 شهریورماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به روش غیرحضوری آغاز می‌شود و طلاب طبق برنامه‌ریزی اعلام شده به تحصیل مشغول می‌شوند.

به گفته زینب صالحی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه از طریق سامانه مدرس در کلاس‌های مجازی شرکت می‌کنند و برای این کار آموزش‌های لازم در تابستان به کاربران ارائه شده است و نگرانی از بابت برگزاری دوره‌های جدید وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 100 طلبه فعال در سال جاری در کلاس‌های مجازی شرکت می‌کنند، ادامه داد: و ورودی‌های جدید حوزه که تا روز گذشته امکان ثبت‌نام داشتند نیز به این تعداد اضافه می‌شوند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه استان زنجان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود ظرفیت در نظر گرفته شده برای ورودی‌های جدید تکمیل شود، ادامه داد: کلاس‌های درسی ورودی‌ها جدید نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه مدرس تا کنون بازخورد خوبی در آموزش دروس حوزوی داشته است، یادآور شد: آزمون‌ها نیز از طریق این سامانه برگزار می‌شود و حوزه‌ها نیز طبق شرایط موجود به‌روزرسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha