احساس امنیت در برگزاری انتخابات مشارکت مردم را افزایش می‌دهد
کد خبر: 3921555
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

احساس امنیت در برگزاری انتخابات مشارکت مردم را افزایش می‌دهد

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: پلیس از تمام ظرفیت‌های خود در راستای تأمین امنیت انتخابات پیش‌رو استفاده می‌کند، چرا که این امر در مسیر انتخابات، مشارکت مردم را افزایش خواهد داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی کرمانشاه امروز، 17 شهریور در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه پلیس با رعایت اصل بی‌طرفی با کسانی که قصد ایجاد تنش و ناامنی در امر انتخابات را داشته باشند برابر قانون برخورد می‌کند از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت دور دوم انتخابات مجلس در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب و دالاهو خبر داد.

وی افزود: تأمین امنیت انتخابات از جمله مأموریت‌های مهم و حساس پلیس است و تمام همکاران با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کنند تا انتخاباتی سالم برگزار شود.

جاویدان تصریح کرد: پلیس از تمام ظرفیت‌های خود در راستای تأمین امنیت انتخابات استفاده خواهد کرد. بدون شک احساس امنیت در جریان برگزاری انتخابات مشارکت مردم را افزایش خواهد داد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تأکید کرد: در دور اول انتخابات که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد پلیس کرمانشاه امن‌ترین فضا را برای حضور پرشور مردم فراهم کرده بود و در دور دوم نیز این امر را تکرار خواهیم کرد.

جاویدان تصریح کرد: استان کرمانشاه استانی امن برای عموم مردم و ناامن برای مجرمان است و پلیس همواره درکنار مردم حضور داشته و برخورد قاطعانه با هرگونه ناامنی اجتماعی در دستور کار دارد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تأکید کرد: هنجارشکنان فهمیده‌اند دیر یا زور برخورد قاطعانه‌ای در انتظار آنان است.

انتهای پیام
captcha