اجرای طرح پیشرفت و آبادانی روستاهای آسیب‌پذیر در استان مرکزی
کد خبر: 3923215
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰

اجرای طرح پیشرفت و آبادانی روستاهای آسیب‌پذیر در استان مرکزی

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه بین سپاه و حوزه علمیه، گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه مسقر است و مبلغان طرح هجرت در این عرصه جهادی حضور پیدا کرده و به رفع مشکلات روستاهای دارای آسیب می‌پردازند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام حامد زمانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مرکزی در حاشیه برگزاری نشست با مبلغان طرح هجرت که روز گذشته، 25 شهریورماه برگزار شد، گفت: به‌دنبال عقد تفاهم‌نامه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان‌ها توسط سپاه با حوزه علمیه و معاونت تبلیغ این مجموعه، اقدامات لازم پیرو این قرارداد در استان مرکزی نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سپاه مسقر است و مبلغان طرح هجرت در این عرصه جهادی حضور پیدا کرده و به رفع مشکلات روستاهای دارای آسیب پرداختند، اظهار کرد: به‌دنبال اجرای این طرح 2 روستا از ساوه و شازند، 4 روستا از خمین و 7 روستا از خنداب مدنظر هستند.

زمانی ادامه داد: مبلغان طرح هجرت پس از پیگیری و شناسایی، آسیب‌ها و مشکلات را در اختیار مسئولان قرار داده و آنان را در اجرای طرح یاد شده همراهی می‌کنند. احداث پل، تأمین آب شرب و راه عبور و مرور تنها بخشی از فعالیت‌های در دست اقدام است.

وی ضرورت تبادل تجربیات برای رسیدن به نتیجه مطلوب را مورد تأکید قرار داد و گفت: از هفته‌های آینده گروه استانی برای بازدید از عملکرد مبلغان و نحوه فعالیت آنان به روستاهای مشمول طرح اعزام می‌شود.

انتهای پیام
captcha