آماده‌سازی تمثال شهدا به همت کانون فاطمه الزهرا(س) اسفراین
کد خبر: 3923229
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶

آماده‌سازی تمثال شهدا به همت کانون فاطمه الزهرا(س) اسفراین

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) اسفراین گفت: تمثال مبارک شهدا به همت کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا (عليه السلام) اسفراين با هدف گرامي داشت و ترويج سيره انسان‌ساز شهيدان و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس ساخته شد.

آماده‌سازی تمثال شهدا به همت کانون فاطمه الزهرا(س) اسفراینسجاد سالاری، مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س)  اسفراین، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی،  با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ایام سوگواری محرم و صفر، گفت:  تمثال مبارک شهدا با هدف گرامی داشت و ترویج سیره انسان‌ساز شهیدان و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس ساخته شد.
وی همچنین افزود: این تمثال‌ها برای رونق بخشی به مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا  طراحی و رونمایی شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین، در ادامه به دیگر برنامه‌های ایام محرم در این کانون و به همت اعضا و فعالین مسجد نیز اشاره کرد و افزود:  توزیع 300 پُرس غذای گرم در ایام محرم و بین محله‌های محروم را از دیگر برنامه‌های ایام محرم بود و در روز تاسوعای حسینی نیز 300 قرص نان بین مردم توزیع شد.

سالاری  به تهیه و توزیع 30 بسته معیشتی ببین نیازمندان محله نیز اشاره و اضافه کرد:  طبق فرمایش حضرت آقا مبنی بر «هر خانه یک حسینیه» 60 عدد بنر با عنوان «ما ملت امام حسینیم» آماده و بر سر در خانه‌ها و مغازه‌ها نصب شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین، توزیع ماسک رایگان بین عزاداران حسینی در محل مسجد را به دیگر برنامه‌های این کانون بیان کرد.

سالاری به طرح اردوی جهادی در دهه اول محرم هم اشاره و اظهار کرد: در برنامه نخست این طرح، سیمان کاری پشت بام منزل یکی از خانواده‌های محروم و نیازمند اسفراین به همت اعضای کانون انجام شد.

وی بیان کرد: دومین برنامه نیز در روستای دهنه اجاق که شامل دیوار کشی منزل یکی از خانواده‌های نیازمند بود، به سرانجام رسید.

 

انتهای پیام
captcha