توهین در تمام فرهنگ‌ها دور از استدلال است
کد خبر: 3923490
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۱

توهین در تمام فرهنگ‌ها دور از استدلال است

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان مرکزی طی بیانیه‌ای اهانت نشریه سارلی ابدو فرانسوی به ساحت مقدس نبی‌مکرم اسلام(ص) را محکوم کرد.

توهین در تمام فرهنگ‌ها دور از استدلال است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان مرکزی طی بیانیه‌ای اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسوی به ساحت مقدس نبی‌مکرم اسلام(ص) را محکوم کرد. متن بیانیه بدین شرح است؛

به نام خداوند بخشنده مهربان

اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس رسول رحمت، اخلاق و عدالت و مهربانی و شکیبایی، قلوب همه موحدان، مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را جریحه‌دار کرد. توهین و تمسخر در تمام فرهنگ‌ها و آیین‌ها به دور از منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود و ناگفته پیداست که اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت(ص) در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام طراحی و اجرا شده است.

قرآن یاورن، مدرسان و مدیران موسسات قرآن و عترت استان مرکزی ضمن محکوم کردن اقدام خبیثانه نادانان و ناپاکان در توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام، از همه مسلمانان، به ویژه نخبگان و اهالی اندیشه و هنر تقاضا دارند بر وظیفه خود که همانا شناساندن چهره حقیقی دین مبین اسلام و شخصیت بی‌همتای رسول اکرم(ص) است، بیش از پیش، متمرکز شده و مجدانه بکوشند تا زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم و تحقق هرچه زودتر وعده الهی در راستای عالم‌گیر شدن آیین آسمانی و انسان ساز اسلام باشیم.

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان مرکزی

انتهای پیام
captcha