برگزاری ویژه‌برنامه «سفره شهدا» در بندرعباس
کد خبر: 3925393
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

برگزاری ویژه‌برنامه «سفره شهدا» در بندرعباس

ویژه‌برنامه «سفره شهدا» امروز، ۵ مهرماه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در حوزه علمیه بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز، ۵ مهرماه در ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «سفره شهدا» در جمع خواهران طلبه حوزه علمیه بندرعباس، گفت: جبهه در دوران 8 سال دفاع مقدس، محیط تربیتی بود و رزمندگان قبل از انجام عملیات‌ها، در کلاس‌های عقیدتی و معرفتی شرکت می‌کردند و سپس آموزش‌های مختلف نظامی را فرا می‌گرفتند.

وی از 8 سال دفاع مقدس به‌عنوان دانشگاه انسان‌سازی یاد کرد و افزود: مردم در این مدت هر چه در توان داشتند، حتی فرزندان خود را فدای کشور و انقلاب کردند و جبهه‌ها به دانشگاه تربیت روح و جسم تبدیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: جنگ توسط دشمن به ما تحمیل شد و شاید تنها جنگی است که بلوک غرب و شرق با اتحاد یکدیگر علیه نظام نوپای ایران اسلامی به حمایت از رژیم بعث پرداختند، اما پاسخی جز شکست از ملت ایران عایدشان نشد.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد گفت: تبعیت از ولی زمان و ثبات قدم رزمندگان در راهی که برای دفاع از وطن و آرمان‌های ارزشمند انقلاب و رهبری انتخاب کرده بودند، مانع از دستیابی معاندان به اهداف شومشان شد؛ لذا دفاع امر مقدسی است که در 8 سال جنگ تحمیلی توسط نیرو‌های مسلح و آحاد مردم در اوج خود انجام شد.

انتهای پیام
captcha